#SENTAP!!!! RAFIZI 20 SEN TERKEDU DEK 1 SOALAN

Apa dh jadi. Memang terjadi. 1 soalan tak jawab rafizi ( bawa ayat ni lagu tan sri A.Salim 'apa dah jadi) dalam hati ada gak meraung.. berdoa.. janganlah tetamu lain teringat soalan yang tak daoat dijawab! Kuikuikui....

Masihkah korang ingat..... tatkala soalan saiful zaini menjenguk....

"Adakah rakyat terbeban dengan kenaikan 20 sen? "

Soalan macam tupun Rafizi tak mampu jawab. Kalau pu3 tengok dalam PKR ni.. macam Rafizilah segala-galanya bijak pandai. Kalau tak paling pandai kenapa dia juga jadi pakar strategi PKR. Soal sosialnya dia tampil. Soal ekonominya, pakar mengatur serangan dan sebagainya, PKR dok sorong dia juga tampil.. tetapi dalam sesi malam tersebut.. takkan soalan begitu tak dapat dijawab oleh Rafizi?

Siapa saiful zaini? Dia bukanlah pakar strategi untuk mana-mana pihak pun. Takkan soalan dari pengerusi Nadi rakyat Pahang ini tiada dalam list yang disediakan oleh BIG BOs PKR untuk point jawapan Rafizi sehingga boleh pula Rafizi menjawab " saya tidak berdebat dengan awak (saiful)"

Adakah setakat ini sahaja kebijaksanaan ahli PKR? Sebagai jurucakap merangkap pakar strategik.. main corner-corner lebih tepat mengelak dari menjawab seharusnya tidak berlaku. Ni bukan menjatuhkan maruah Anwar the family (opppssss Anwar still has maruah ker?)

Actually.. hal corner-corner jawab oleh si Rafizi ni bukan sekali ini dia dah kena. Tapi kali ini adalah tamparan terhebat kerana jawapan balas untuk Saiful adalah jawapan sepatutnya tak terlafaz oleh seorang yang berdiri menjadi panel atau pendebat. Setakat itukah sahaja tahap kebijaksanaan Rafizi??????

Apapun.. tahniah saiful zaini pengerusi Nadi rakyat Pahang. Soalan sederhana tetapi dah menamatkan kejaguhan Rafizi masa tersebut!

Mp yang memalukan diri sendiri... alahai ciannya

Comments

Popular Posts