OPPPSS RALAT LAGI RTM??????

Alahai... Apa dah Jadi ni? Kesilapan penyiaran salah logo PDRM baru nak diselesaikan... Admin twitter RTM pula buat kesilapan teknikal. Takkan Nama KPN pun Boleh terbabas?????


Sebagai Badan penyampai maklumat rasmi milk kerajaan .. Soal masalah teknikal seperti ini seharusnya dielak Dari berlaku. Tetapi hairannya.. Hanya dalam tempoh singkat.. Kesilapan dilakukan para agensi sama!!!!

Baca lagi.....

RTM Perlu Di #OpsCantas : Selepas Logo, Kini Nama Ketua Polis Negara!!
Rasanya baru sahaja Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar menerima permohonan maaf dari pihak RTM, sekarang timbul lagi perbuatan yang tak masuk akal seolah sengaja mencipta provokasi.



Bayangkan sebuah media perdana yang menjadi nadi untuk memberi maklumat kepada rakyat tiba-tiba melalut sampai nama KPN pun tak tau. 





Namun cerita tentang kewujudan pencacai pembangkang dalam agensi kerajaan bukanlah perkara baru, cuma pak menteri yang selalu buat penafian dengan jawapan 'standard'.

Ralat dan permohonan maaf telah dibuat bagi memulihkan reputasi dan imej Radio Televisyen Malaysia (RTM). RTM juga telah menggantung dan menamatkan perkhidmatan individu yang terlibat dalam insiden penyiaran kesilapan logo Polis Diraja Malaysia melalui RTM tempohari.



Slumber: belia bangkit blog

Ps: susah nak kata apa. Sepatutnya Selepas masalah teknikal berlaku sehingga mencetus konstroversi .. Pihak pengurusan RTM lebih berhati-hati dalam mengatur penyaluran info. Apa lagi berkaitan Badan agensi Dan Nama perseorangan. 

Comments

Popular Posts