VIDEO SEKS NURUL IZZAH??? SIAPA TANGAN GHAIB PKR?????

sehari dua ni, dengar je cerita. peliknya.. tak ada seorangun rakan pu3 bercerita berkenaan video seks nurul Izzah ni. yang hangat memperkatakannya adalah mereka yang bernaung di bawah label pakatan pembohong semata! lazimnya jika sesuatu CERITA PANAS... andai pembongkaran dilakukan oleh rakan pu3 (blogger BN) mereka akan mengongsikannya pada pu3. tetapi kali ini, seolah-olah tiada.....


baca dulu di bawah ini
Tidak semena-mena, tiada beruk tiada kera, tiba-tiba pokok bergoyang. UMNO tidak tahu apa-apa, tiba-tiba PKR pula yang heboh menyatakan kewujudan Video Seks Nurul Izzah pula. 

Kita amat memahami strategi ‘overdose’ atau ‘overkill’ iaitu menambahkan cili kepada isu yang sedia pedas seperti video seks Anwar sehingga orang tidak mampu lagi menelannya. Dalam kes ini, strategi pembangkang mungkin untuk membangkitkan rasa mual terhadap UMNO sekali gus meraih simpati terhadap Nurul Izzah dan Anwar. 

Namun, cara pendedahan video Nurul Izzah ini agak keterlaluan iaitu menambah cili sehingga tidak nampak lagi masakan asalnya. Ini kerana ia pertama sekali disuarakan oleh Saifuddin Nasution secara terbuka di hadapan wartawan, seolah-olah sengaja sedangkan desas-desus mengenainya belum lagi kedengaran. 

Mungkinkah ini merupakan strategi ‘pre-emptive’ iaitu bersedia dengan jawapan sebelum soalan dikemukakan? Atau apakah ini hanyalah langkah pertama ke arah satu lagi lakonan tersohor yang bakal diedarkan ala-ala lakonan sepupu Taib Mahmud? 

Walau apapun, mengenali keluarga Anwar, kita tidak boleh menolak akan kemungkinan bahawa video tersebut tulen dan wujud walaupun motif dan dalangnya tidak dapat dipastikan. 

Apa yang kita pasti, video tersebut ada di tangan PKR, bukan UMNO. Kerana itulah sehingga ke hari ini, apa yang kita dengar hanyalah dari pihak PKR dan hanya pihak PKR yang ‘seronok’ sekali bercakap mengenainya. 

Jangan kita lupa bahawa parti PKR adalah parti yang sentiasa bergolak kerana ia menghimpunkan semua orang-orang yang gila kuasa lagi korup di dalamnya. Segala sampah dan najis UMNO dikutip dijadikan perhiasan dan dipakaikan mahkota. Pemilihan parti PKR adalah yang paling kotor dalam sejarah, di mana undi dimanipulasi dan baling kerusi bergaduh adalah budayanya. 

Faktor cinta tiga segi, empat segi dan bersegi-segi juga merupakan masalah paling besar dalam PKR. Mana tidaknya, apabila anak, isteri, gundik, anak ikan, semuanya terpaksa berhadapan sesama sendiri setiap hari. 

Kita tahu Wan Azizah bencikan Fareez. Kita tahu Azmin menentang Khalid. Kita juga tahu Wan Azizah benci Azmin. Kita tahu Nurul Izzah membela mamanya dan Azmin serta Fareez menentangnya dan mamanya. Kita tahu Anwar sayang semuanya. Tetapi kita juga tahu Anwar paling sayang dirinya sendiri. 

Nurul Izzah bukan masalah besar bagi UMNO atau BN. Malah, beliau merupakan bahan ketawa, tambahan pula dengan kenyataan bodohnya mengenai pasukan keselamatan negara baru-baru ini, ramai yang menganggap wanita itu elok diabaikan saja. Tidak berbaloi bagi BN memburukkan Nurul Izzah dengan cara menyebar video seksnya dan BN juga lebih tahu bahawa tindakan itu mungkin akan memakan diri dan parti. 

Justeru, adalah lebih masuk akal bahawa video tersebut bakal diedar oleh pihak PKR sendiri. Lagipun, dari kata-kata Saifuddin, tampak seolah-olah PKR sudah pun memilikinya, kerana BN langsung tidak tahu menahu mengenainya. 

Cuma kita kini tertanya-tanya juga apa reaksi Wan Azizah dan Anwar mengenai aksi anak mereka? Banggakah Anwar yang anaknya mengikut jejak langkahnya? 

Apapun, kita pasti, bangga atau tidak, Anwar dan Azizah tetap akan menafikannya. 

Bagi Nurul Izzah pula, kita menyarankan agar beliau memikirkan dalam-dalam tentang bapa dan ibu jenis apa yang sanggup membiarkan orang lain menyebar video seks yang dikaitkan dengan anak mereka, semata-mata untuk meraih simpati politik?


sumber: FB


setelah membaca artikel di atas. apa yang ada dalam pemikiran pu3. sebenarnya video ini bukanlah video yang wujud atau sememangnya wujud oleh kumpulan COVERING Anwar yang berusaha hendak menyembunyikan atau mengubah perhatian orang dari terus menjejak cerita sebenar SKANDAL anwar dengan si lelaki MANJA dalam blog Rajagoyang360.blogspot tersebut.

pu3 nampak sangat betapa terdesaknya PKR untuk memBERSIHkan nama calon PM mereka ini dengan strategi berulang dilakukan untuk mengelirukan rakyat malaysia. Agaknya mereka bertanggapan bahawa memory rakyat Malaysia ini seperti memori Pendrive 64mb saja kot. terlalu banyak input semua hilang! Kalau itulah tanggapan mereka.. mereka dah memperkecilkan kemampuan rakyat Malaysia!


malahan menjadi persoalan pada pu3. kenapa calon PM PKR ini enggan membuat akuan sumpah menolak bahawa gambar atau video sebelum ini yang ditayangkan 2 tahun lalu bukan dia. alasan yang bercanggah juga sangat mencurigakan. kedua, kenapa enggan menyaman Datuk Eskey walhal Anwar sangat terkenal dengan tindakan menyaman. I ULANG! I SAMAN YOU!!!!!

Comments

  1. Mcm mcm dunia politik ni sampai tak tahu mana yg benar. semoga Allah tunjukkn kebenaran kpd kita.

    ReplyDelete
  2. Lakonan sepupu taib mahmud? Siapa yang bodoh sebenarnye. Video yang terang2 nampak kebenarannye dikatakan lakonan. Jangan nak kata rakyat bodoh

    ReplyDelete

Post a Comment