KHAIRULFAHMI MATSOM SANGGUP HINA NABI DEMI PERTAHANKAN VIDEI RAJA GOYANG?????

Penghinaan ke atas Baginda Nabi bukan hanya berlaku dikalangan orang kafir, malah mereka yang mengaku Islam pun tergamak melemparkan kata-kata menghina ke atas junjungan kita SAW.

Kenapa ini semua boleh berlaku? Salah satu sebabnya, penyokong-penyokong pembangkang telah ditanamkan rasa benci yang melampau kepada Umno sejak mereka kecil lagi, sama ada hasil didikkan oleh orang tuanya atau pun yang diajar di tadika yang dimiliki oleh orang Pas. 

Apa sahaja yang kesalahan yang berlaku, dengan pantas tanpa mengkaji terlebih dahulu akan menuding jari..ini kerja Umno. Waima anak mereka kerap kencing malam. Sampai begitu sekali tahap benci yang ditanam ke dalam diri macai pembangkang.

Samalah halnya seperti kenyataan Khairulfahmi. Sampai video seks pun beliau sanggup mengaitkannya dengan Nabi. Apa ke jadahnya mamat ni cakap macam tu. Mulalah penulis nak memaki, tapi jangan salahkan penulis sebab penulis belajar cara memaki dari Nik Aziz yang merelakan hinaan dan makian.

Jangan disebabkan taksub kepada tok guru Nik Aziz, imej dan maruah Nabi sanggup dibelakangkan dan dicemuh. Nik Aziz pun belum tentunya nasibnya di padang masyhar. Janji syurga Nik Aziz hanya sekadar memancing undi saja. Nik Aziz cakap guna otak bukan guna akal, sebab itu kebanyakkan kenyataan dan tindakan beliau sama seperti b*******, yang ada otak tapi tak ada akal fikiran. Baca seterusnya di SINI.

Jika hendak cakap guna ibarat pun janganlah sampai libatkan rasulullah sampai begitu sekali. Parti PAS juga yang buruk buruk nama.

Rasanya berdosa cakap begitu baik kamu istighfar… apa komen pembaca?…

Sumber: perigi timur blog

Comments

Popular Posts