WAN AZIZAH TUNJUK SIAPA DIRINYA. MONSTER TERSEMBUNYI UPANYA


Semalam. Semasa menonton berita .. nak tergelak tak juga. Nak simpati jauh sekali. Tapi elok sangatlah dah kena kan!!!! Apabila si faris ni sampai buat lapora  ke balai polis kerana takut keselamatan dirinya dan keluarganya terancam oleh wan azizah!!!!!

Baca lagi

FUH!!! GENGSTER JUGAK KAK WAN OMEGA NI RUPANYA!!!

Huh! Tak sangka sungguh. Disebalik kelembutan Kak Wan Omega ni tersimpan watak seorang kepala gengster yang cukup menggerunkan.

Patut la budak suruhan merangkap Setiausaha Politik Si Zuraidah Mak Lampir tu pun boleh jadi kecut buah kerandutnya bila berdepan dengan Kak Wan Omega.

Punya takut budak tu dengan ancaman Kak Wan sampai terpaksa dia buat laporan Polis untuk melindungi diri dia sendiri. Tak kira merbahaya ke tu?

Kalau kita baca kenyataan budak suruhan Si Mak Lampir tu membuktikan bahawa Kak Wan Omega ni seorang yang ganas. Kalah Ketua Kongsi Gelap wo!!!

1. Sehingga hari ini, keselamatan saya dan keluarga masih diancam. Maka, saya menggesa kepada mereka yang terlibat, yang saya percaya adalah penyokong parti dan kemungkinan orang suruhan Presiden, Wan Azizah agar hentikan segala gangguan dan ancaman ini dengan segera. 


2. Selaku Presiden Keadilan, Wan Azizah seharusnya juga bijak mengawal perasaannya. Di manakah terletaknya maruah dan integritinya selaku Presiden andai beliau sendiri gagal mengawal perasaan cemburunya terhadap semua orang yang ada hubungan rapat dengan suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim?. 

3. Apakah Wan Azizah mahu menghukum saya, hanya kerana ikutkan tuntutan perasaan cemburu beliau terhadap saya? Jelas, ini bukan sikap seorang Presiden parti yang berwibawa dan adil. 

4. Jangan pernah perkecilkan kemampuan saya. Andai tekanan ini berterusan, saya tidak teragak-agak untuk mendedahkan punca dan sebab cemburunya beliau kepada saya. Maka sekalian akan sedar betapa hipokrit dan tinggi obsesi kemahuan mahu berkuasanya beliau. 

5. Walau didesak, saya iktikad dengan pendirian saya bahawa Wan Azizah tidak layak memimpin parti dan demi kelangsungan perjuangan Keadilan serta kecemerlangan pakatan dalam PRU13 akan datang - beliau harus segera meletak jawatan. 

6. Malah saya yakin, ramai pimpinan dan ahli akar umbi juga sependapat dengan saya. Namun mereka gentar untuk bersuara kerana sedar kesan akan disisih dan dikecam, seperti yang dihadapi saya kini, walaupun mereka sedar ia adalah kebenaran yang harus parti terima. 

7. Keselamatan keluarga saya adalah prioriti - maka keupayaan saya adalah tinggi demi melindunginya. Mereka berhak untuk mendapatkan ruang privasi dan jaminan persekitaran yang selamat. Mereka tidak seharusnya dilibatkan dalam kancah politik parti atau demi kepentingan mana-mana pimpinan.

Soalnya, kenapa sampai hari ini Kak Wan Omega masih tak ambik sebarang tindakan? Kalau dakwaan yang dibuat oleh Si Jambu Mak Lampir ni tak betul, dia perlu buat sesuatu.


Paling tidak, Kak Wan Omega perlu tampil dan menjelaskan perkara tersebut kepada rakyat. Dan yang paling penting kepada ahli - ahli PKR sendiri.

Kalau isu macam tu pun puak - puak PKR tak mampu nak selesaikan, macam mana diorang nak memerintah Negara? Isu dalam parti pun tak boleh nak selesai, alamatnya, memang jahanam la Negara kalau diorang memerintah kelak!!!

Sumber : semut hitam blog

Comments

Popular Posts