Followers

LAHAD DATU: SMS PAS SELANGOR

Kalau nak hantar sms ucapan tahziah sekalipun.. tak perlulah nak hantar semua pengguna telefon  yang tak ada langsung kaitan dengan keluarga pejuang yang terkorban. Antor jeler directly pada keluarga - nampak bebenor kempen kotor PAS ni. 

Ini sms blast . Ertinya secara pukal!

No di atas tu. No PAS Selangor yang rajin sangat hantar sms pada semua pengundi yang mereka perolehi nombor telefon.

Ini bukan sms sampaikan keikhlasan hati pada keluarga pejuang. Tetapi sms kempen mengambil kesempatan dalam kesedihan rakyat Malaysia. Tuiiiiiihhhhh! Inikah dikatakan pejuang agama Islam?!!!

#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

3 comments:

  1. macamana pun depa nie nak pusing

    ReplyDelete
  2. Kalau benar BN bagi IC dan rakyat yang dapat IC percuma bangkit menentang kerajaan kan menguntungkan pembangkang?

    Takkan lah BN tak terfikir apabila beri IC belum tentu mereka pilih BN dalam kubikel pengundian kerana hasutan pembangkang sangat kuat tambahan pula politik duit kuat di Sabah.

    Untuk pengundian seterusnya selepas beri IC pasti para penerima IC baru itu sudah lama memangkah pembangkang tapi tidak pun.

    Apakah dengan beri IC kerajaan boleh ugut mereka yang menyokong pembangkang? Boleh tangkap? BOleh buang kerakyatan? Berapa ramai orang yang telah di buang kerakyatan?

    Bangang punya pendapat pembangkang. BN tidak akan beri IC dengan mudah kepada orang baru kerana ini akan menjadi 'senjata makan tuan'. Kalau tak pada pilihanraya itu akan pula pada pilihanraya akan datang. Malah anak beranak mereka belum tentu pilih BN.

    Kalau dah tak reti menari kata tanah tinggi rendah. Awak tak laku salahkan pembeli. Sukahati pembeli lah.

    Kerajaan yang pembangkan perintah tunggang langgang. Masuk PRU13 pembangkang telah ada rekod berbanding suci bersih semasa PRU12. Telah mengheret rekod sial lagi celaka yang mereka telah lakukan untuk di adili rakyat.

    Selamat jahanam! Jangan salahkan orang lain kalau kamu tidak laku. Cermin diri!

    ReplyDelete
  3. Pembangkang : Bangkang Dari Longkang.

    ReplyDelete