TERKINI: CIKGU HANTU SUDAH DITANGKAP


Nahhhh.. sepandai-pandai tupai melompat.. akhirnya jatuh ke tanah juga! Betulkan cikgu??!!!! 

Ikut info. Cikgu bwrnama Mohd Lotfi Nor ini sudah berjaya ditangkap. Tengok gambar di atas

Comments

  1. macam tak sesuai je pakai "sepandai-pandai tupai melompat", cikgu ni macam psiko ja, dah la kutuk trg2, dia ingt polis or tentera xreti bukak fb kot,, mcm tak cerdik je dia ni, kot ye pn nak buat jahat, pandai2 ar.. geram dgn dia, mencemarkan nama negeri je, suka hati dia je mengutuk...grr

    ReplyDelete
  2. cikgu hampeh ni mesti dihukum.. bagi dia pilihan samada diberhentikan atau dihantar bertugas ke pendalaman sabah seumur hidup...

    dia ni sebenarnya tak layak jadi cikgu.. hampehhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buang je.!! Tak payah nak hntr ke sabah. ! Inilah yg buat org sabah marah. Guru2 yg ada kes asyik2 hntr ke sabah. Ingat Sabah ni negeri buangan guru yang bermasalahker?

      Delete

Post a Comment