ALASAN LEMAH! WRONG TYPE??!!!!


Takkan semua pegawai dalam penyediaan kertas kerja tak perasan kesilapan TAIP angka pada kertas yang disediakan. ?

Takkan guan eng pula tak check sebelum bentang kertas kerja yang sudah disediakan????

Takkan jumlah yang begitu besar boleh terlepas pula jumlah nombor pada hasil kiraan keseluruhan? Dah BODOH sangat?

Bagi pu3.. itu hanya alasan selamatkan diri sahaja!!!!!!

Betul kata blogger mymassa!!! Baca lagi di bawah ni:

Dulu masa pemilihan parti, bagi alasan SILAP KIRA. Sekarang ni sila taip pulak.

Tapi macam ni punya SILAP pun MACAI akan sokong.

Sebab MACAI pun SILAP jugak. Tersilap lahir ke dunia ni kerana kebodohannya tak boleh nak diajar, kepandaiannya tak boleh nak diikut.

Jadi kepada para MACAI, teruskan menyokong KESILAPAN pemimpin-pemimpin anda.

*Ada juga pemimpin besar boleh bagi alasan silap taip kos projek. Sebelum ni diorang cakap silap guna MICROSOFT EXCEL. Mungkin kali ni diorang akan salahkan MICROSOFT WORD sebab terlalu 'susah' untuk dipakai.

Ps: menyelamatkan diri dengan alasan lebih kurang ni. Tak boleh diterima sangat. Apa lagi yang beri alasan ni adalah bos kepada pentadbiran sebuah negeri. Ingat ini pembentangan belanjawan dalam runah jeker?
Kalau rakyat pulau pinang nak angkat lagi penipu besar ni. tak taulah pu3 apa akal mereka ni!!!

Comments

  1. LIM GUAN ENG is the WRONG TYPE of Chief Minister hahahaha.....

    ReplyDelete

Post a Comment