ANWAR RAJA CABUT???????


Kononnya esoklah masa si Anwar Ibrahim dan si Tian chuan datang ke bumi Sabah. Konon-kononnya nak menjayakan himpunan Keselamatan kedaulatan Sabah. Wuiiiiiinnnnnaaaaa... di mana dia mau buat???
Menurut maklumat kononnya dibuat di Star kk. Soalan pu3... kenapa mau buat di kk pula? Kenapa tidak buat di lahad Datu. Takutkah?

Ala... bandar Lahad Datu dari kawasan insiden 180km . Jauh bah jaraknya. Bandar Lahad datu adalah kawasan selamat dan aktiviti hariannya beroperasi seperti biasa walau sebelah malam sedikit kurang kehadiran manusia.

Kalau kononnya datang untuk berhimpun demi keselamatan kedaulatan sabah. Kenapa mau buat jauh? Di KK saja. Kalau tidak di KK.. sah di Tanjung aru saja? Kenapa bro? Sebab senang lari ke airport kah kalau ada apa- apa berlaku. Almaklumlah. Anwar bin ibrahim ni spesies PENGECUT. Suka bebenor MELARIKAN diri jika sesuatu berlaku. Orang dekat dengannya tolak ke tepi asal diri SELAMAT.!!! Jangan kata ini FITNAH KONSPIRASI UMNO. Yang lari ke kedutaan Turki dulu tu bukan UMNo tau tapi Anwar. Siap minta wan azizah buat kenyataan konon si anugerah Illahi diugut bunuh. Walhal kes saiful terbocor!!!!

Setakat ini... pu3 dapat maklumat. Tak ada seorangpun pemimpin pembangkang datang melawat masyaraat di kawasan lindungan tersebut. Harus diingat.. kawasan menjadi kawasan berdarah itu mana yang penduduknya tempatan bukan semua penyokong BN pun.. takkan tak nak datang tayang muka supaya tambah sokongan??????? Masa macam inilah pakcik oi nak naik saham. Inilah masanya!

Soalan lagi. Kalau kata rakyat sabah konon reject orang semenanjung datang bertandang. Kenapa tidak je suruh si lajim atau si bumburing kalau takpun suruh saja si jeffrey kitingan mahupun si yong teck lee datang bagi pihak PR datang. Tak ada!!!! Cakap saja konon UBAh. Padahal.. jalan pun mau REBAH. TUKAR konon bilang dorang padahal dalam hati sudah GUSAR sebab perasan nama tidak naik!!!!

Tanya sama Anwar apa sebab gentar
Anwar nanti jawab lutut dah ketar
Tanya sama lajim apa sebab lompat
Lajim nanti jawab. Aku jaga pangkat!!!!


Kononnya lagi kannnnnn... mula2 jadual himpunan asal 11.30 pagi dah diubah 1.30 pula... aik???? Kenapa tukar waktu bro? Orang ndak mau datang kali ya... so kasih lambat mula acara supaya boleh angkat pelakon tambahan yang dibayar untuk datang . Swrba serbi sponsor kali ya datang?????

Sekarang ni. Pu3 sebagai anak jati Sabah. Warganegara Malaysia. Cabar semua kepimpinan  PR datang ke Lahad Datu. Dont worrylah pakcik2 dan makcik.. polis dan anggota keselamatan taklah layan zalim kat korang. Korang datang maklumkan kehadiran. Sah mereka lakukan perkara sama. Melindungi siapa sahaja yang datang as long bukan menyerang mereka.

Atau... mungkin anwar memang dalangnya????? Tu yang tak berani tampil sebab ada perjanjian dengan pengganas Kiram????? Betulkah?????? Opppssss... I SAMAN YOU!!!! Hahahhahaaha.... CABUTTTT....

TOLAK JE ANWAR NI!!!!
TEMBERANG BANYAK SAJA


#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

  1. Oya...patutlah ramai orang PKR kat Hyatt tadi (Sabtu)...

    ReplyDelete
  2. Hahaha...penakut rupanya c anuar n the geng!

    ReplyDelete
  3. bukan takooot bah.. tapi ...ermmm... tapi.... ermmmm.. tapiiiiiiiiiii/....... tapikan.... anu bah... he he he

    ReplyDelete

Post a Comment