PERMOHONAN MAAF NGEH DI TWEET

Ngeh tarik balik tweet dan minta maaf pada umat Islam.

"Saya menarik balik dan meminta maaf kepada Islam yang tersinggung dengan 'tweet' saya kerana ia tidak pernah bertujuan untuk menjadi begitu"

Eloklah tu. Sedar sikit. Walau tweet tu ditujukan pada seseorang tetapi sebagai orang yang bijak, jangan tweet mencetus kemarahan orang lain pula. Saat tengah panas, yang Ngeh Ko ham mencurahkan petrol atas api tu apa pasal? Dahlah lain pihak politik, lain pegangan agama. Kenalah hormat tentang perkara senvertif 'agama' ni.

Apapun Mohon Maaf tu, pu3 serahkan pada rakyat. Terutama yang Muslim ni. Perkara seperti ini bukan penamat pernyakit terlajak kata, tersasul bahasa, tersilap lepas dan tertekan keypad. Semua yang tercurah pada skrin adalah dari pemikiran dia. Fikir-fikirkanlah.

Ps: pu3 tak anggap permohonan maaf tu atas kesedaran tetapi desakan semata. Yelah, pengundi bukan seagama dengan dia sahaja kan.. Takut pengundi Islam tak panglkah dah dia lepas ni!!!

#Menentang Penghinaan ke atas junjungan Rasulullah saw
#JanjiDitepati
#BNBah

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

  1. Bukan apa kita tak mau juga dia di mark olih radikal antarabangsa, ..go head with your political campaign,.ntt Islamic sensitive matters..

    ReplyDelete
  2. senang je kn...dh wat isu pas2 mtk maaf...same mcm bdk tunjuk punggung ari2 je...

    ReplyDelete

Post a Comment