INILAH WAJAH-WAJAH PENGARAH DAN PELAKON INNOCENSE OF MUSLIMS

Bila salah seorang pelakon filem ini mendakwa tidak tahu agenda filem ini. Pu3 mulai berfikir. Takkan bodoh sangat pelakon ni tak memahami skrip lakonan yang diberikan. Bukankah sebagai seorang yang terlibat perlu memahami penceritaan dalam filem yang bakal dilakonkan? Wlu pu3 bukan pelakon atau artis, hal asas seperti ini sepatutnya semua tahu. Penghayatan berlaku melalui memahami jalan cerita.

So bagi pu3, ia bukanlah satu alasan untuk kita menolak bahawa pelakon ini tidak tahu motif cerita ini. Karut sungguh!

Baca lagi....

Jika sebelum ini umat Islam hanya mengenali nama filem Innocense of Muslim yang mencetuskan kontroversi umat Islam di seluruh negara, tetapi tidak pengarah dan pelakonnya.

Berikut disenaraikan pengarah dan pelakon filem Innocense of Muslim yang mencetuskan kemarahan umat Islam di dunia.

Nakoula Basseley Nakoula atau nama samarannya Sam Bacile adalah penganut agama Kristian Koptik kelahiran Mesir dan anti-Islam. Sekarang tinggal di California, dia juga merupakan seorang peniaga dadah yang disabitkan kesalahan dan yang terakhir dibebaskan dari penjara pada Jun tahun lepas.

Selain Nakoula, Alan Roberts juga merupakan pengarah bersama dalam filem Innocense of Muslims.

Manakala Cindy Lee Garcia merupakan aktor utamanya biarpun beliau sebelum ini mendakwa telah ditipu berhubung penghasilan filem Innocense of Muslims.

Jika di zaman nabi, mereka dan keturunan mereka ini wajar diperangi habis-habisan. Dan, di zaman moden ini mereka sewajarnya dihapuskan dari muka bumi ini.
 
Sumber: Wira Kenyalang

Ps: klu semua pelakon antarabangsa memberi alasan sedemikian. Pu3 bolehlah kata artis seni Malaysia lagi terbaik dalam memahami watak lakonan. Agaknya pelakon gracia dah takut setelah melihat respond umat Islam marah dengan lakonan yang dilakukan. Yelah, pelakon bergantung hidup atas sokongan peminat mereka. Cara menyelamatkan keriernya dengan memberi alasan sedemikian! 

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts