HIMPUNAN AMAN UMAT ISLAM BANTAH FILEM INNOCENCE OF MUSLIM

::Pewaris Anak Bangsa::

Allahu Akbar!!!!! Laungan semangat Umat Islam yang membajiri Himpunan Aman yang dianjurkan oleh UMNO, Pemuda, Wanita, Puteri serta NGO-NGO yang memperjuangkan Islam termasuklah JATI. Himpunan Aman itu berjalan dengan keadaan yang terkawal dan penuh semnagt memperjuangkan hak kehormatan junjungan Nabi Muhammad saw yang telah dihina oleh filem yang mencetus situasi PANAS lagi TEGANG seluruh umat Islam di Dunia.



Kehadiran kepimpinan Pejuang UMNO, Khairy, Datuk Rosnah Abdul rashid Shirlin, bersama kepimpinan sayap menambah semangat penyokong bantahan filem tersebut di perkarangan masjid Kg baru Kuala Lumpur. Ditambah lagi kehadiran kepimpinan JATI Dato Dr Hassan ali yang jelas menunjukkan kecintaannya yang ikhlas ke atas kesucian Islam menolak tohmahan bahawa bukan hanya PAS sahaja memperjuangkan Islam!






Dari penglihatan pu3 sepanjang himpunan. kehadiran bukan sahaja melibatkan umat Islam. Yang bukan Islam itu sendiri turut sama bencikan tindakan pengeluaran INNOCENCE OF MUSLIM. Komponen BN seperti MCA, MCI kelihatan turut mambwa banner mengutuk penghinaan ke atas junjungan Nabi Muhammad SAW

Persoalan pu3, ke mana kepintaran dan kepetahan serta semnagat konon pejjuang rakyat PKR? sejak timbulnya isu panas penghinaan ini. PKR terutama Anwar Bin Ibrahim bersikap MULUT STEPLER. Tak berbunyi langsung? WHY??????


Comments

Popular Posts