ARBAIYAH MEROYAN LAGI

Tak taulah pu3 semakin melalut lebih-lebih minah ni selepas Syawal menjelma. Agaknya pengaruh Syaitan, Iblis dah terlepas dari penjara dah singgah semula dalam jiwanya.

Pu3 baca je tweet minah ni, pu3 dah agak pada siapa tweet ini ditujukan. Zalim sangatker penangan hang terima ARBAIYAH. Dizalimi mcm mana hang kena?

Selepas masuk PAS Syurga ya? Atau memang dah lama dizalimi? Bila dizalimi tu? Masa hang jadi kurang ajar bebenor kat bekas laki hang ( nusyuz) atau masa hang tengah naik glamour dalam kumpulan Elite?

Oppsss terlupa, tu zaman jahiliyah penuh menggodakan Arbaiyah. Kalau sebab jahil dalam part agama. Jangan dok salahkan kerajaan , bukan kerajaan BN yang halang hang belajar Agama Islam. Hang yang malas tak mau belajar masa tu.

Masa remaja masih bergetah, hang lupa kuasa Allah, usia muda tak kekal lama. Dunia artis, jangan lupa, mana yang seni jiwa kekal lama. Mana yang mengada-ngada macam hang, memang selalu tak kekal lama. Masa laku punya suka. Sampai tak ingat dunia. Selepas dah tak dapat tempahan seperti mula, mulalah dok meroyan melatah. Itu tak kena, ini menderita. Tak muhasabah diri. Masalah diri bukan salah orang lain, apa lagi kerajaan Malaysia sekrang. Tetapi berpunca sendiri punya.

Kot tweet ni ditujukan kat pemerintah penang. Kan hang tu mai dari sana? Sesuailah mengutuk habis pemerintah penang. Doa banyak2 supaya kerajaan zalim tu jatuh diganti semula oleh BN.
Cara pose dalm pict tupun nampak tektik menggoda. nak menggoda sape tu ARBAIYAH?

Agaknya tulah BN kekal juga, doa orang melayan nafsu bukannyer berkat. Allah swt Maha Adil lagi Maha bijaksana. Tak akan terpedaya doa mereka yang tak ikhlas atas Kekuasaan-Nya. Asyik doa buruk sahaja.

Pu3 tak akan berdoa untuk Hang buruk ya. Semoga Allah swt bukakan pintu Taubat untuk Hang Arbaiyah sebelum ajal tiba. Semoga pintu Hati tercelak sebelum mata buta.

Ps: Selamat menyambut Hari Kemerdekaan negara kali ke-55 Tahun

#JanjiDitepati
#BNBah
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments