#MALAM AMBANG MERDEKA DICEMARI SI TONGGENG PAKATAN #JANJI DEMONTRASI

Beberapa hari ini, pu3 sibuk dengan tugasan. Tetapi masih melihat dan membaca info yang rakan-rakan pu3 kongsikan.

Tengok gambar yang pu3 perolehi dari rakan pu3 ini. Ini bukan gambar superimpose apa lagi nak edit letak gambar siapa2 yang tunjuk #FUCK.. Tunjuk Punggung tak tau malu! Sah budak-budak pakatan ni dah SIAL GILA. Potensi berlari di keliling khalayak dalam keadaan BOGEL pun mereka sudi jika diarahkan berbuat sedemikian! Itu depa punya pasal! Pu3 tak peduli. Dah memang maruah korang tak ada langsung!!!

Tetapi...
Apa yang pu3 nak perkatakan.. KeBIADAPAN mereka ini! Tengok ni!!!!!

Baca lagi!
Lihat gambar di atas, gambar yang sempat GR rakamkan ketika Demo Haram #JanjiBersih #JanjiDemokrasi sebentar tadi. Apa yang puak-puak pakatan Haprak ini mereka meletakkan gambar Perdana Menteri Malaysia dan beberapa pemimpin lagi untuk tujuan apa?? Nak tau lihat di bawah:

Ini perbuatan yang sungguh kurang ajar dan budaya LGBT yang semakin menular dan Anwar pasti gembira melihat gambar ini. Seorang budak yang GR difahamkan DIBAYAR oleh puak pakatan untuk membuat perbuatan terkutuk ini. Membuka seluar dengan menunjukkan punggung di khalayak ramai dan cuba untuk membuang air besar ke atas gambar Perdana Menteri.

Budak tersebut telah pun dikenalpasti...GR akan keluarkan di artikel akan datang. Tunggu mana mau lari!! Mohon pihak berkuasa siasat perbuatan terkutuk ini!!!!!

Sumber: gosip rakyat blog

Pu3 nak mereka yang terlibat semua ditangkap dan dimasukkan ke pusat latihan Akhlak. Bukan sahaja memalukan diri sendiri tetapi ahli keluarga.

Malam sambutan kemerdekaan, depa mai mengotorkannya! #merdeka55 tahun! #butasejarah #biadap #kurangajar jangan menyesal nanti waris korang kurang ajar lebih-lebih kat korang yer!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

  1. ketua suka main belakang, pengikut apa lagi...

    ReplyDelete

Post a Comment