AKSI TAK MATURE NGA KOR MING & NGEH KHOR HAM

ISH ISH ISH.. Macam akal budak-budak yang belum MUMA'IZ je! Dan nampak utamakan prinsip tak hormati hak bangsa Malaysia je! Itu yang ada dalam fikiran pu3 seMasa pu3 baca artikel CTS,

Perhatikan gambar di atas. N fikirkan apa maksud tersirat melalui aksi mereka ini. Tak payah kita nak fikirkan perkara yang dah tersurat ya.

Baca lagi di sini....

CTS tidak hairan sekiranya perilaku-perilaku di atas adalah juak-juak atau penjilat-penjilat Pakatan Haram. Sekiranya ini dilakukan oleh dua orang pemimpin yang dipilih oleh Rakyat dengan dua jawatan sekaligus iaitu ADUN dan Ahli Parlimen, hilang langsung rasa hormat! Berperangai seperti kebudak-budakan. Seperti mana tingkah laku mereka seperti binatang ketika memijak gambar ADUN-ADUN DAP Perak yang keluar dari Pakatan Haram, begitu jugalah dengan gambar di atas. 

Sanggup seorang MP dan ADUN bersama sepupunya dan penjilat tegar bergambar kononnya memperlekehkan konsep dan lambang 1Malaysia dan dengan rasa bangganya meletakkan gambar di dalam blognya? Inikah mentaliti pemimpin Pakatan Haram yang kita harapkan untuk menerajui Malaysia selepas PRU13? Kalau mereka tidak hormatkan dasar-dasar pemerintah yang ditunjangi orang Melayu Islam dari parti UMNO, sewaktu mereka menjadi pembangkang, bayangkan apa yang mereka akan lakukan kepada orang Melayu sekiranya mereka memerintah kelak. Nauzubillah himinzalik. Tidak hairanlah bagaimana begitu hina PAS diperlakukan oleh DAP di dalam Pakatan Haram.

Sumber: Cucu Tok Selampit

Pu3 memang tak respect sikap macam dibuat oleh kepimpinan dalam gambar ini. Nampak mereka memperlekehkan rasa n jiwa bersatu rakyat malaysia tidak kira agama, kebudayaan dan bahasa. Pu3 boleh kategorikan mereka ini memang orang politik tetapi bukan pejuang atau pemimpin yang boleh diikuti. Sebab mereka hanya mementingkan perasaan mereka tanpa mempedulikan apa kehendak orang lain.

Kata maaf? Hahahahah tu setakat nak tutup cerita sahaja. Bukan mohon maaf sebab insaf... Eh mrk tau istilah insafker?

#JanjiDitepati
#BNBah
#ABCD - Asal Bukan Cina DAP!!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts