NGEH KO HAM SOKONG INNOCENCE OF MUSLIM???????

Wahhhh.. Mabuk ker apa pemimpin DAp @ Pengerusi DAP Perak  ni? Masa orang Islam tengah PANAS dengan penghinaan filem Innocence of Muslim dan membantah sekeras-kerasnya penayangan filem tersebut.

Ajakan himpunan bantahan orang Islam malaysia tidak kira apa anutan politik.... Boleh pula Ngeh Ko Ham buat status twitter macam ni?!

Ngeh ko ham kata ajakan himpunan membatah 21hb sept 2012 BUANG MASA dan TENAGA? Masyallah! Wlu tweet tu ditujukan pada KJ (ketua pemuda UMNO Malaysia) tetapi ia sudah cukup menunjukkan apa dalam pendirian Ngeh Ko Ham dalam berhadapan prinsip pegangan Agama!

Sepatutnya walau bukan beragama Islam sekalipun, sebagai sebahagian kepimpinan.. Dia sepatutnya peka dengan perkara yang sensertif bagi kaum dan agama yang berbeza. Jangan fikir pakai kepala lutut sahaja.

Ini macam punya manusia, masih ada orang Islam terketar lutut ikut sokong kat dia. Sah bangang tullah. PAS pula apa pendirian dengan tweet ngeh ko Ham ni? Nak kata, ala tweet tu bukan perlekehkan Islam tapi hanya untuk KJ sahaja!

#PAS kecut dengan DAP
#Menentang Penghinaan junjungan Rasulullah saw
#JanjiDitepati
#BNBah

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts