CURAH MINYAK ATAS API, APA PULAK KATA DAP?

Nah!!! Kali ni, apa pulak kata pemimpin DAPigs mengenai perkara dibawah ni? Adakah ianya jugak merupakan usaha yang sia - sia belaka?

Tapi, apa boleh buat ye tak. Dah nama pun diorang ni Anti Islam. Jadi, tak pelik la kalau diorang menentang Islam tu secara terang - terangan atau sebaliknya.

Yang peliknya ialah orang yang masih buta dok menyokong diorang tu. Sampai hari ni masih jugak tak nampak Kebenaran. Masih jugak nak sanjung puak - puak Kafir Harbi tu.


Sedar la!!! Islam jadi macam ni pun sebab Perpaduan Ummah tu lemah!!! Sebab itu mudah orang nak pijak kepala. Kalau dah jadi Pak Angguk Saja pada puak - puak DAPigs tu, baik tak payah cakap la yang diorang tu pejuang Islam!!! Buat mengabihkan masa je!!!

PARIS - Sementara protes berhubung filem Innocense of Muslims masuk minggu kedua, sebuah majalah satira Perancis, Charlie Hebdo pula menerbitkan karikatur Nabi Muhammad SAW hari ini  sehingga membawa kepada kritikan pihak berkuasa negara itu dan menambah kemarahan umat Islam.



Perkembangan itu menyebabkan polis rusuhan terpaksa dikerah untuk melindungi pejabat majalah tersebut.



Muka depan majalah terbabit yang menunjukkan Yahudi Ortodoks menolak serban seorang individu  yang digambarkan sebagai Nabi Muhammad, malah beberapa gambar didalam majalah tersebut turut diletakkan termasuk gambar bogel.



Editor majalah itu berkata pihaknya "akan mengejutkan" mereka yang mahu dikejutkan.



Majalah tersebut dikeluarkan ketika bantahan yang meruncing terhadap filem anti - Islam tersebar di internet. Menteri Luar Perancis, Laurent Fabius mengutuk keputusan Charlie Hebdo yang bersifat provokatif dan telah mengarahkan untuk meningkatkan kawalan keselamatan di pejabat diplomatik di negara-negara Islam.



Editor majalah tersebut, pada asalnya seorang kartunis yang menggunakan nama Charb, nafi melakukan provokasi terhadap perkara tersebut.



"Ia adalah satu kebebasan akhbar, adakah ia satu provokasi?" katanya.



"Saya tidak menyuruh masyarakat Islam untuk membaca Charlie Hebdo, seperti mana saya tidak akan pergi ke masjid untuk mendengar khutbah, mendengar perkara yang saya sendiri tidak percaya," katanya.


Sumber : Semut Hitam blog


Ps: sikap tak menghormati kepercayaan agama lain adalah sikap orang yahudi. Tak hairanlah DAP keturunan komunis ini sama seperti yahudi. Dah pengasas komunis ni dari Yahudi. Ini spesis yang rakyat Malaysia nak undi.? 

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments