KETUA PEMUDA PAS KATA 'DIJEMPUT' NABI SAW UNTUK TURUN BERDEMO??? MASYALLAH!!!!!


Mimpi ini pelbagai. Ada kalanya sebagai 'amaran' adakalanya sebagai 'petanda' sebenarnya lebih banyak mimpi ini 'Mainan tidur' dan banyak lagi 'kesan aktiviti pemikiran' sebelum tidur. Bukan pu3 nak menolak maksud mimpi-mimpi ini. tetapi hal dah sampai tahap 'DIJEMPUT' NABI BERDEMO ni pu3 rasa tahap melampau dah.

Baca lagi....

Minggu lepas kita dikejutkan dengan kisah seorang khatib yang membaca khutbah menyatakan bahawa sekumpulan pemimpin Ikhwanul Muslimin telah bermimpi bertemu Rasulullah SAW dan bertanyakan beberapa soalan mengenai kebangkitan Islam di akhir zaman ini. 

Lalu diberitahunya Rasulullah telah SAW telah bersabda bahawa Islam akan bangkit di Malaysia di zaman Anwar Ibrahim.

Selanjutnya anda boleh lihat di sini....
Hari ini pula berlaku sekali lagi cerita yang hampir sama. 
Kali ini pula melibatkan Ketua Pemuda Pas yang serban sebesar buah kelapa. Tapi sayangnya hanya serban yang besar, otak yilek...

Kenyataan yang dibuat olehnya hari ini boleh tahan jugalah sesatnya. Dah setaraf dengan ayah pin.
Berikut adalah kenyataan sesat yang lagi menyesatkan yang disiarkan di Antara Pos,
Isu sama ada Pemuda PAS dijemput oleh Pemuda Umno juga tidak wujud memandangkan pihaknya lebih awal membuat pengumuman untuk berdemo iaitu sebelum jemputan diterima.

"Kami telah umumkan kepada media program itu sejak Rabu 12 sept yang lalu. So (Jadi) apa polemiknya ?
"Tiba-tiba Isnin lepas (17 Sept) saya dimaklumkan bahawa Pemuda Umno ada mengajak Pemuda PAS untuk turun demo sekali. Itupun saya hanya tahu melalui media. Terima kasihlah jemput kami. Kalau tiada jemputan pun, kami memang akan turun pada 21 September ini, kerana kami terlebih awal telah di"jemput" oleh Nabi kami saw untuk turun menunjuk sikap dan mempertahankan kemuliaan Nabi kami saw. yang dihina sedemikian rupa oleh musuh-musuh Islam.

Puak-puak sesat ini main politik sampai sudah tidak ada batasan lagi. Habis agama dan bangsa dilacurkannya, hinggakan Nabi pun turut diheret sama. 

Sumber:RBF Online

Ps: soalan pu3, junjungan Nabi Muhammad saw pernah mengeluarkan sunah menyebut bahawa negara Malaysia bakal ditakbir oleh Anwar Bin Ibrahimker? Boleh berikan hadis tu. Senang rujuk pada pakar hadis untuk disahkan sama ada hadis sahih atau ayat penyedap rasa PAS?

Plsss lah. Nak menangpun, jangan nak menyalahgunakan Agama Islam. Jangan mempolitikkan agama Islam walau Islam dan politik tak boleh dipisahkan. Dah macam ini punya kenyataan. Memang sah kata abang ambo RBF.. Dah sesat sangat! Dan nak mengajak orang lain SESAT! Masyallah!


#Menentang Penghinaan Junjungan Rasulullah saw
#JanjiDitepati
#BNBah 
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments