ARBAIYAH MELALUT LAGI

Ni bukan pelik lagi dah. Semakin hari semakin teruk penyakit merepek minah ni. Sekejap baik mental dia tapi selang masa dah masuk kronik. Kot masa melalut tu, stok ubat dia dah habis power

Ni kes bakar membakar semasa himpunan aman PAS di hadapan kedutaan AS petang tadi. Boleh pula Arbaiyah siap dalam tweet yang menunjukkan ada'unsur fitnah' dalam himpunan tu.

Pu3 tengok dalam buletin tadi, sah yang membakar tu budak PAS yang dah hilang kawalan.

Hello cik kak, UMNO @ sape je yang pro kerajaan tak menyibuk nak mengganggu himpunan PAS. Semua dah berhimpun di kawasan Majid kg baru. Masa yang sama.

Tapi pu3 tak hilangler, arbaiyah ni, buruk sangkanya memang tebal kaw2. Pantang yang buat salah tangan budak PAS, dia nampak tangan pemuda BN buat. Yang bakar kain budak PAS, dia nampak lak tangan pemuda BN yang kat masjid kg baru panjang ala-ala plastikman sampai ke hadapan bangunan kedutaan AS. Pelik pelik. Halunasi arbaiyah memang kronik sungguh

Cik kak, pu3 rasa cik kak ada masalah mental. Dh tu masalah mata. Segan nak pakai kaca mata, takut tak lawa yer. Cik kak kalau dah berusia ni terimalah hakikat. Tak payah nak melawan kudrat manusia.

#Menentang Penghinaan ke atas Junjungan Rasulullah SAW
#JanjiDitepati
#BNBah

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

  1. bukan depan kedutaan US tu perhimpunan PAS ke Cik Kak abby? ada geng lain ke..tu le bukan le cermin mata tu..biru dengan hijau dah tak kenal ke Cik Kak Abby!!!!!

    ReplyDelete
  2. Pas dah didik dia macam tu.. nak buat macam mana..

    hijrah dia ni hanya hijrah nak burukan kerajaan..
    ilmu agama apa yg ada pada budak ni.. kosong

    ReplyDelete
  3. arbaiyah ini adalah seorang manusia yg malang... isshhh..isshh..issh.. kesiaaaaannnnmm...

    ReplyDelete

Post a Comment