NAMAWEE BUAT HAL LAGI!!!!!!

::Pewaris Anak Bangsa::
Budak ni dah lama sepatutnya tak diberi muka langsung. Kalau dahulu dikatkan tindakan sebab tak cukup umur. oklah. beri lagi satupeluang. and then buat dajal lagi, boleh pula diberi peluang. Takkan umur dia masih tak cukup juga untuk menjadi matang. dan sekali lagi ini, dia buat hal lagi? hello.. banyak cantekkkkk! rasanya awaklah yang dah banyak sangat diberi kelonggaran sampai naik lemak!

baca sini........


kurang ajar sungguh. kalau nak potong kek tupun buat adat potong bukan main tikam2! ini kek bendara Malaysia Bro!!!!!
Anda dah tengok video terbaru dari budak cina sial diatas ? Muzik video yang kononnya menghentam dirinya sendiri ......


Lain orang lain cara tafsirannya .... saya perhatikan liriknya, tak lama.... seminit jer saya fikir, cek satu fakta dan tafsiran saya - Mamat ni FRUST !

Mamat ni perasan dengan 'kejayaan' yang dicapai melalui filem Nasi Lemaknya tahun lepas yang dikatakan mencapai RM7juta kutipan panggung.

Cuba perhatikan kutipan bagi filem komersial keduanya - Hantu Gangster - RM3.45juta. Walaupun antara filem yang paling banyak dan paling lama taukeh panggung tayangkan, filem keduanya hanya mampu meraih 50% berbanding hasil kutipan Nasi Campur.

Lebih banyak masa, persediaan, bajet dan promosi tapi hasilnya walaupun agak tinggi bagi filem tempatan tapi mengecewakan berbanding 'kejayaan' pertamanya.Bagi seorang yang Bodoh Sombong Perasan Bagus, fakta ini pastinya merupakan satu tamparan hebat pada egonya.

Tu yang dia meroyan menyalahkan SEMUA ORANG kecuali dirinya sendiri !

FINAS



Nak kata dia dah insaf ? hahahahaha... dia masih budak cina sial yang perasan

Lirik seterusnya mungkin berbunyi - TAPI KENAPA KORANG TAK RAMAI2 BAYAR DUIT TENGOK FILEM AKU ! !

Sumber : Din Turtle

PS: HELLO BRO. PU3 NI PEMINAT TENGOK FILEM JUGA TAPI PU3 AKAN TENGOK SINOPSIS  citer juga. Takkan nak memaksa diri menonton filem yang tak menarik perhatian ? awak ingat dengan pencapaian Nasi Lemak 2.0 tu sebab pembikinan lu sudah banyak baguskah? orang nak tengok sebab pelakon dan interst dengan tajuk di hujung 2.0 tu. kan masa tu panas BERSIH 2.0.  otak tak ada ruang untuk pmikiran agaknya

dan seperkara lagi, dunia penfileman ni bro macam dunia peniagaan. you tak pasarkan produk boleh laris tak memenuhi piawai kehedak pelanggan. jangan mimpiler boleh menarik perhatian pelanggan nak membli produk you! Ramai lagi pengarah boleh terima hakikat kekdang filem mereka tak mencapai sasaran penjualan tiket tau tapi taklah seLATAH awak yang asyik sangat tak CUKUP UMUR guna AKAL! asyik nak menyalahkan orang lain sahaja. 

ni budak banawee kalau dibagi muka lagi, jangan sampai melayu dan bumiputera pula merajuk!

Comments

  1. Jangan di komen banyuak2 si kapiaq lahanat ni nanti orang pas marah.
    Tambah menyakitkan lg bila ada menteri melayu sampai usung anak haram ni ke parlimen,punya la kemaruk nama dan kuasa

    ReplyDelete
  2. bila cina buat semua takpe pasal taknak ada isu perkauman.... bila melayu buat macam2 tindakan dah kena.... TAK NGO ATAU SESAPA yg ada power ke yg berani nak bwk dia masuk kedalam?????? cina sial mcm nie yg selalu provok pastu ckp org lain salah (mmg perangai cina)

    ReplyDelete

Post a Comment