Bakal PM Malaysia Bukan ISLAM Tahukah anda?

klik gambar di atas jika ingin besarkannya
Bunyi Karpal singh memang cenderung berjuang untuk PM akan datang bukan di kalangan Orang bukan Melayu dan Islam. Masih buta?

Kenapa PAS, PKR senyap? tak menolak? Adakah sudah lemah dan tunduk sujud dengan kehendak mimpi Karpal singh ini? Kenapa? Kerana cerita kononnya melayu + Islam dah tak ramai? Ish2.... Pu3 kata, Jangan TERTIPU!

Nah baca lagi di sini :

1.Orang Islam (UMNO + PAS + PKR + lain-lain) yang bertanding Parlimen di Malaysia berjumlah 117/222 orang. Manakala orang Islam yang bertanding Parlimen Singapura adalah 13/99. 

2.Ini bermakna sekiranya pembangkang menang Parlimen secara 'simple majority', usaha menggabungkan semula Singapura ke Malaysia akan dilaksana.

3. Buktinya 222 + 99 = 321 kerusi Parlimen. Majoriti mudah 161 kerusi.

4. jika digabungkan maka 117 + 13 = 130 MP Islam manakala MP bukan Islam 105 + 86 = 196.

5.Maka benarlah kata-kata Karpal Singh, bahawa apabila pembangkang menang PRU, Malaysia akan ditadbir oleh orang bukan Islam.

6. Perkara 43 (2) (a) Yang di-Pertuan Agong hendaklah terlebih dahulu melantik sebagai Perdana Menteri untuk mempengerusikan Jemaah Menteri seorang ahli Dewan Rakyat yang pada hematnya mungkin mendapat kepercayaan majoriti ahli Dewan Rakyat itu; dan 

Baca,fahami dan sebarkan. Bumi ini majoriti ISlam,usahlan menentang hukum alam meletakkan PM dari golongan bukan majoriti.

Kredit by: Keris Malaya dot com

Ps: takkan dah habis pupus Melayu Islam di Malaysia? Dalam UMNO kepimpinan Melayu/Bumiputera Islam ramai. Pu3 yakin kepimpinan mereka tak boleh dipertikaikan kredibilitinya. Hanya di mata penyangak pakatan pembangkang je yang look always wrong!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts