Followers

PRU13: TAHAP SYOK SENDIRI PENYOKONG LIM KIT SIANG


Semalam. Pu3 terpandang di fb sepupu pu3. 1 pemandangan yang menakjubkan. Fuuhhhh dahsyat! BANJIR MANUSIA NAMANYA!

baca komen yang buat postingpun dengan berlagaknya mengatakan INI KALILAH.. Gelang Patah akan dimiliki oleh Lim Kit Siang.

Agaknya orang di Gelang Patah tengok gambar tu sah tergelak sakan. Kawasan parking Sutera Mall luasnya umpama studium besar saujana mata memandang.

Pu3 tak naklah jadi orang Bodoh terpesona dengan penipuan mata ini. Terus merujuk perkara ini pada rakan pu3 yang berasal dan tinggal di kawasan Parlimen Gelang patah.

Nak tau. Apa kata kawan pu3. Bila masa kawasan Sutera Mall diupgrade seluas ini? Hari hari lalu ke kawasan ni.. tak nampakpun renovation. Betulkah gambar ni kat sutera mall atau orang gatal tangan buat pertindanan gambar supaya nampak besar dan ramai?!!!!

Pesanan buat kempener lim kit siang. Kalau nak menipu pengguna laman sosial sekali pun. Buatlah yang logik akal. Jangan nampak sangat penipuannya. Dalam dunia cyber ni.. dunia dah tak ada garisan persempadanan. Klik sahaja seminit dua kita boleh jelas situasi amerika syarikat. Seminit kemudian dah ke jepun. Apa lagi kalau setakat dalam negara!!!

Pakatan pembangkang kaki temberang!
Kemaruk nak menang bohong dilakukan
Usah nak tipu di kala siang
Malam pun tak selamat semua didedahkan!


#vote4BN
#betternation
#BNBah
#PRU13
#BNTatap

No comments:

Post a Comment