BAJU BLACK? ANWAR NAK BERKABUNG!!! KALAH TU AKUI JELAH!!!!


Hehehhehe... lazimnya hanya orang berkabung for non-muslim je yang menyarung pakaian serba hitam untuj memaparkan sedihan atas pemergian keluarga atau individu terdekat.

No rasict konon kempen yang dilaung oleh Anwar dengan  mengarahkan pengikutnya berpakaian hitam! Kenapa hitam? Black?

Ni anutan baru kah? Pu3 teringat satu budaya ajaran sesat suatu ketika dulu. Pemujaan kumpulan individu yang mengamalkan ajaran sesat pernah ditumpaskan oleh jabatan agama Islam. Adakah budaya ini hendak diserap oleh Anwar semula.

Bayangkan sejak hari pertama selepas selesai PRU 13. Ada sahaja kumpulan baju HITAM buat himpunan haram dan rusuhan. Sehinggalah semalam . Dan hari ini Anwar pula menzahirkan sokongannya dengan mengarahkan pengikutnya berpakaian hitam!!!!


Udah-udahlah Anwar. Kalau nak berkabung. Engkau jelah satu keluarga berkabung coz impian nak jadi keluarga no 1 Malaysia sudah hancur. Sedialah engkau berdepan dengan janji penaja utama engkau yang telah engkau rugikan. Tak usah nak menghancurkan masa depan orang lain.

Dalam hal membuang masa ini. Walau memang tak respect langsung dengan Azmin Ali ni.. ada juga kebenarannya.

Baca

Timbalan Presiden PKR Azmin Ali hari ini mengesahkan berhubung pesanan tweet beliau yang sinis terhadap perhimpunan mempertikaikan keputusan pilihan raya umum ke-13 di Kelana Jaya, Selangor pada Rabu lalu. Ini kerana beliau merasakan terdapat kaedah lebih baik untuk menguruskan isu penipuan dalam pilihan raya. Beliau memberitahu pemberita bahawa daripada mengadakan perhimpunan, apa yang patut ahli Pakatan lakukan ialah mengumpul maklumat penipuan daripada semua agen pengundian dan pengiraan undinya dan bekerja ke arah petisyen pilihan raya. Sambil menegaskan beliau tidak menentang hak berhimpun seperti yang termaktub dalam perlembagaan, beliau sempat bertanya: "Adakah kita hendak berhimpun setiap hari, setiap minggu atau setiap bulan?" Sebaliknya, tegas Azmin, mereka perlu mula bekerja dan bukannya terlalu banyak berpolitiking kerana pilihan raya umum yang akan menjelang beberapa tahun saja lagi.-utara new blog

Asyik nak berhimpun bantah sana... bantah sini. Buat himpunan haram sana buat himpunan haram sini. Lain lagi rusuhan dan gangguan. Agaknya.. inilah strategi Anwar dalam pentadbirannya. Apa saja yang boleh mendatangkan kebaikan disebalik himpunan macam ini? Buang masa. Duit belanja keluar. Yang bekerja tinggalkan masa kerja. Yang belajar dah lalai belajarnya (macam adam adli) sibuk dengan politik jalanan.

Perangai macam syaitan ni.. bukan sahaja mengundang kerugian pada yang menyertai.. malahan merugikan individu yang tidak terlibat juga. Yang datang berhimpun bukan semua sempurna akhlaknya.. bawa kenderaan macam pelesit. Hon sesuka hati mengganggu ketenteraman. Yang menyondol harta awam lagi.. tak pasal-pasal bajet untuk penbangunan lain kena pula ambil untuk memulihkan yang rosak oleh mereka yang suka sangat memusnahkan kemudahan awam ni.

Dari hang Anwar dok mengarah pengikut hang buat demo.. baik ajak mereka solat hajat ker... amal ibadah ker supaya diberi petunjuk hidayah dari Allah swt.

Comments

Popular Posts