PRU13: KU NAN MELAWAT ANAK SAUDARA HUSAM MUSA

Sedih rasanya apabila bapa saudara sendiri sibuk kempen menawan putrajaya. Tetapi anak saudara yang terlantar di hospital Putrajaya langsung tidak dilawat.

Menyedari kesedihan seorang yang memerlukan perhatian.. Ku Nan setiausaha agung BN terus bergerak menemui belia ini dan menenangkan perasaan sedihnya dengan keadaannya yang lemah.

Pu3 boleh bayangkan.. bagaimana perasaan pesakit yang lemah kudrat. Memerlukan anggota keluarga menghiburkannya dan menyokong agar semangatnya kembali kuat.

Ke mana perginya bapa saudara yang sangatttttt sibuk berkempen denga  memimpin rakyat kononnya.. sehingga seminit dua pun tidak meluang masa melawat anak saudaranya yang terlantar dalam kesakitan dan kesedihan!!!

Inikah dikatakan pemimpin memperjuangkan kebajikan????!!!!

#Vote4BN
#BNBah
#betternation
#PRU13
#BNTatap

Comments

  1. Pada org BN tk payah buang masa buat baik pada sesiapa saja yg berkaitan dgn pakatan sb diaorg ni jenis yg tk mengenang budi..drpd kita nk berniat baik terus jd bahan fitnah dan caci mencaci..apa yg BN dan kerajaan buat semuanya tk kena dan tk elok tp projek,tender,bantuan kerajaan korang pelahap jugak...Pada Tengku Nan anda akan menang dan kami tetap sokong Umno dan BN.

    ReplyDelete
  2. Jgn jadi bodoh rakyat malaysia.klu time anwar asyik reformasi sana sini.nanti klu dia yg jadi pm malaysia kena jual. Kes sodomi anwar kenapa takut nak junjung al quaran.klu tak salah tak payah nak takut.pkr ketua anwar naik ketua nurul huda.penasihat isteri anwar and were is indian people. They say nak tukar dasar kerajaan tukar jawatan anak anwar bagi kat kaum india tengguk dia boleh buat tak.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts