DEDAH!!! RANCANGAN CETUS HURU HARA HARI MENGUNDI #PRU13 TERBOCOR!


Ini kali kedua pu3 temui pendedahan niat jahat PKR. Kali ini ia didedah sekali lagi! Tengok dan baca!!!!

DEDAH !!! SURAT ARAHAN CETUS HURU-HARA PADA #PRU13 DARI PEJABAT TIMBALAN PRESIDEN PKR !!!



Dibawah adalah surat yang berjaya diseludup dari kem pembangkang atau lebih tepat lagi yang dikirimkan KHAS dari Pejabat Timbalan Presiden PKR.


Surat ini berjaya mendedahkan taktik jahat PKR dan pembangkang yang ingin mencetuskan huru-hara dan kekecohan semasa hari pembuangan undi (PRU13).


So, korang fikir-fikirkan dan renung-renungkanlah bersama ya....

Sumber: info4thethrut blog

Ia sebagai pelan yang mungkin akan dilakukan atau sebaliknya setelah terbocor. Apa yang pu3 nak korang bersedia. Hadapi NIAT JAHAT ini. Nampaknya mereka terlalu terdesak untuk menang. Menghalalkan cara walau melibatkan ancaman keselamatan orang awam! Peristiwa BERSIH 3.0 Dah membuktikan mereka species yang bagaimana. So janganlah nak tunjuk BAIK sangat konon tak mungkin tak lakukannya!!!!

Kenapa nak pilih manusia yang lebih suka mencetuskan huru hara. That why SAYA PILIH UNDI BN!!!!!!!!

#PRU13
#BNBah
#vote4BN

Comments

  1. Selamat berkempen dan mengundi serta tentukan memilih untuk menjadikan Malaysia sebuah negara yang harmoni dan selamat.Kita boleh berperang dalam fahaman politik tapi jangan sampai begaduh sesama rakyat sendiri.Tiada siapa yang sempurna di dalam dunia ini. Kalau kita kata kita tahu atau pandai, sebenarnya ada lagi yang bijaksana atas dari kita. Langit yang tinggi ada lagi langit diatasnya. Pilihlah Keharmonian sesama rakyat maka datanglah Kesejahteraan sesebuah negara.
    Pesanan dari Kopi Bro Ali, Nikmat Kopi yang menjamin isteri selalu tersenyum.
    http://kopisaleh.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts