Followers

DUIT DALAM SAMPUL SURAT??? MUSYKIL !!!


Sejak semalam.. selepas 2 individu yang disyaki membuat edaran video lucah ditahan untuk siasatan. 1 cerita PANASSSSS kalah lagi makanan ala sizzling baru order. Dikatakan video lucah itu aksi seorang menyerupai ..... korang tengok muka ni dan bandingkan yang ini pula.


Dah perhati tak???  Seiras tak? 

Apa cerita aksi panas tu. Pu3 letak cerita kemudian. Pu3 nak soal kenapa individu ini mengeluarkan duit dari sampul? Bukan dari dompet? Takkan dia tak menggunakan dompet.?  Lazimnya berdasarkan pemerhatian pu3. Individu tak akan simpan duit pribadinya dalam sampul surat walau dalam jumlah yang banyak! Dia akan simpan dalam dompetnya. Dan sebahagian lain duit yang lebih akan diletak dalam poket seluar mahupun saku baju! Bukan dalam sampul surat!



Pu3 tak tuduh individu dalam video hot tu menggunakan duit orang lain ya. Cuma pu3 nak bangkitkan kemusykilan pu3 tentang tabiat janggal ini. Korang fikirlah ya

2 comments:

  1. What is happening to PAS today ?

    ReplyDelete
  2. Simpan duit dalam sampul surat? Nik Aziz pun buat mcm tu

    ReplyDelete