PRU13: TIDAK SUDAH-SUDAH PAKATAN CARI PASAL DENGAN PDRM


Tidak  sudah-sudah pemimpin pakatan pembangkang menghina kredibiliti Polis Diraja Malaysia. Ada sahaja yang mereka gunakan menimbulkan isu memperlekehkan polis dalam kempen mereka merampas Malaysia

Sebelum ini Tian chua dengan mengatakan insiden lahad datu hanya lakonan umno. Tangisan isteri dan keluarga perwira dikatakan hanya berlakon. Kali ini kepimpin DAP pula buat dajjal!!!

Semalam pengerusi DAP negeri sembilan memperlekehkan polis. Tuduh polis lemah lebih tumpukan memeriksa ahli politik sehingga tidak mampu menangani kes jenayah. Dia turut kaitkan kes tembakan Timbalan Pengarah Kastam dengan kelemahan polis. Dia juga mahu polis dirombak.
Setahu pu3 lah yang suka bebenor buat jenayah ni orang-orang gila yang menyokong pakatan pembangkang ni.

* siapa terajang kereta polis?
* siapa terajang anggota polis?
*siapa menterbalikkan  kereta polis?
* siapa yang melanggar arahan undang-undang?
* siapa pula yang suka buat himpunan haram pecahkan insfrastruktur dan punca peniaga terpaksa tutup kedai?

Poliskah yang suruh? Atau kepimpinan pakatan pembangkang?

Gambar di atas sebagai contoh.. polisker mengganggu program puteri bahagian Tambun ? fiil penyokong pas ni macam monyet. bising banyak akal tarak!!!!!

Nampaknya pengerusi DAP negeri sembilan  ni kalau orang sabah kata "TUBAL" (BEBAL) Polis ni ada sub atau bahagian-bahagian  tugas mereka. Untuk politik lain. Untuk keamanan awam bahagian lain. Untuk bahagian jenayah sahaja ada sub-sub nya Masing-masing mempunyai tugas yang cukup teratur serta cekap.

Kalau hanya kerana kes pembunuhan timbalan pengarah kastam sebagai alasan nak meletakkan polis cuai dalam tugasan. Ia bukan gambaran polis gagal dalam kawalan kadar jenayah yang berlaku di Malaysia. Kadar jenayah semakin berkurangan. Yang hanya suka melakukan jenayah pengikut pakatan pembangkanglah termasuk apa yang dilakukan oleh pengerusi DAP negeri Sembilan iaitu boleh disabit akta hasutan dan fitnah. ( jenayah juga tu!!!)

Adatlah kan.. sifir kira ni DAP ni memang sah lemah sangat. Itu pasallah dalam pemilihan CEC pun kiraan undipun boleh berlaku kesalahan. Itu pasal kiraan kadar jenayah pun lemah nak buat kiraan.

Ini cerita.. tidak payahlah pangka sokong pakatan pembangkang. Banyak sangat temberang

Jom undi BN

#vote4BN
#betternation
#BNBah
#PRU13
#BNTatap

Comments

Popular Posts