GAMBAR MUSTAPHA ALI NGAN ISTERI. WANITA DI BILIK HOTEL TU?????

Pada ketika ini, cybertroopers dan bloggers pembangkang sedang berusaha keras menafikan video terlarang yang dirakam di hotel adalah fitnah, namun tiada siasatan dijalankan. Itulah PAS kalau terkena kepada batang hidung sendiri. CTS keluarkan gambar Mustafa Ali dengan isterinya, agar orang ramai boleh membezakan dengan wanita di dalam video berkenaan dengan isterinya yang sebenar. 

Tentang lelakinya pula, Wallahualam. Bentuk badan, gerak geri dan suaranya ada mirip-mirip Mustafa Ali. Tak pastilah sekiranya ada pelanduk dua serupa. Tiada juga penafian dibuat oleh tuan punya diri. Berbalik kepada alasan asal apabila cybertroppers dan bloggers pembangkang mengatakan bahawa kedua-dua di dalam video tersebut adalah pasangan suami isteri. CTS ada beberapa kemusykilan sekiranya wanita berkenaan benar merupakan isteri yang sah kepada lelaki di dalam video tersebut:

1. Mengapa lelaki berkenaan perlu melakukan hubungan seks di hotel dan bukan di rumah wanita tersebut? Memandangkan pada penghujung video tersebut ada dinyatakan wanita tersebut akan berpindah dari rumah yang disewa oleh wanita itu.

2. Kalau suami isteri, kenapa apabila hendak melakukan hubungan kelamin kena tempah hotel dulu?

3. Kalau suami isteri, kenapa lepas berhubungan seks, kena urut satu badan? Sesuatu yang normalkah?

4. Sebagai ulama besar PAS yang berdakwah kepada DAP melalui tahalul siyasi, isterinya sendiri tidak didakwah dan  boleh pula berpakaian ketat, seluar ketat dan tidak bertudung?

5. Kalau suami isteri, kenapa perlu 'dibayar' selepas berhubungan kelamin dengan isteri?

6. Kenapa duit bayaran kepada wanita berkenaan diambil daripada sampul surat dan bukan dari dompet? Duit ceramah tin milo PAS kah?

Mustafa Ali kena menafikan sekiranya beliau bukan lelaki di dalam video berkenaan. Rakyat mahukan jawapan. Rakyat mahukan pemimpin yang tinggi tingkah laku dan keperibadian akhlaknya.

Sumber : Cucu Tok Selampit blog

Comments

  1. soalan...kenapa ramai pemimpin pembangkan bila katoi mereka kata itu pelanduk dua serupa

    jawapannya...sebab mereka suka bermuka-muka dengan rakyat

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts