INIKAH YANG DIKATAKAN PENDAKWAH DAN PEJUANG HUDUD ISLAM?

Pu3 tahu. Sebaik sahaja pu3 tulis artikel awal pagi tadi berkaitan sampul surat oleh individu berwajah mirip Orang penting PAS. Adalah hamba Allah meninggalkan komen .. adakah lucah ini menjadi kesukaan pu3. Ada pula pada ruang komen sahabat pu3. "Tanda UMNO Kafir!" Tak taulah mana panduan mamat tu mentafsirkan pendedahan ini adalah perbuatan orang menjadi KAFIR

Pu3 ni... hal-hal skandal seksual ni. Kalau bukan kerana nak tunjuk kebenaran.. betapa MUNAFIK nya individu mengaku memperjuangkan Islam. Konon pejuang Islamiah dan sesuka hati meletakkan ahli UMNO sebagai KAFIR hanya kerana menolak HUDUD PAS. Nampak warak sangat tetapi akhir-akhir ini.. kopiah kat kepala dah tanggal acap kali lensa dihala ke arahnya.

Video ini di edit? Kalau gambar kemunginan besar berlaku edit. Tetapi video.. kemungkinan itu sanggggggaaaatttt jarang kecuali lakonan dibuat oleh pelakon yang wajah diubah menjadi wajah yang disasarkan. Gambar yang dimasukkan dalam artikel ni... dishoot sendiri dari video aksi berkenaan. Tak ada masa pu3 nak buat editing. Pu3 bukan pakar edit mengedit gambar.
Berdasarkan  masa bergerak dalan video itu pula...



Kini.. yang bising sejak semalam bukan pakcik 2nd hot. Tetapi kuncu-kuncunya. Kalau video itu suatu KONSPIRASI UMNO nak jatuhkan beliau. Kenapa tak lakukan penafian?

Video ini very clear. Memaparkan wajah individu seakan pakcik tu. Jika bukan. Mohon sampaikan pada pakcik ni. Buatlah penafian atas nama kalimah Allah bahawa dia tidak pernah sekali-kali melakukan zina. Elok hari ini memandangkan hari ini hari Jumaat. Raja segala hari.

Tengoklah video di youtube. Tajuk: video HUDUD Mustapha Ali Setiausaha Agong PAS (tupun kalau masih selamat dalam youtube) pu3 hanya nak kongsi sedikit aksi. Tak naklah paparan artikel ini jadi paparan cara melakukan seks!






Soalan nakal. Individu dalam gambar ni. Tengok je.. sempatker mandi hadas besar? Yang perempuan tu... nampak bebenor tak mandi hadas besar. Coz rambut tetap mantain keringnya sehingga keluar bilik.
Yeker individu ni bukan kepimpinan PAS? Kalau tak betul. Biar individu terbabit buat penafian berani kerana benar. BERANI KER?????





Comments

  1. yang dedahkan video ni pun org PR pu3...td ada fren letak keratan paper,Hadi Awang ckp,boleh je kita sebarkan benda ni untuk kita pilih calon yg terbaik.so x slah la org yg sebarkn video ni.

    ReplyDelete
  2. sindrom penafian tak hbis2!
    kerja pencacai PR hanyalah membasuh "najis" pemimpin depa.

    ReplyDelete

Post a Comment