AKHIRNYA ANWAR MENGAKU BERLAKON 18SX DENGAN CHINADOLL!!! APA KATA ANDA????

Dah tak de cara lain dah selain dari buat pengakuan secara terbuka. Tak payah la Bang Non nak pening - pening kepala fikir cara nak menipu rakyat.
Buat pengakuan secara terbuka. Mengaku kata dia individu yang terlibat dalam video dengan Chinadoll tu. Lepas tu tengok macam mana penerimaan rakyat.

Tengok sama ada rakyat nak atau tidak berpemimpinkan seorang manusia yang Hipokrit dan Kaki Seks Bebas macam dia. Amacam? Ada berani? Kalau setakat cakap dengan air liur je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!

Kes video seks Anwar bersama china doll dipanaskan oleh beliau sendiri di Permatang Pauh, rakyat yang sudah lupa mengenai selingkohan haram Anwar bersama China Doll hari ini sudah ingat kembali. Ternyata strategi Anwar untuk perbodohkan rakyat gagal sama sekali.

Segala perancangan awal Anwar telah dihidu lebih awal. Perancangan ini sebenarnya menurut sumber ibu pejabat PKR pasti back fire ternyata benar. 

Anwar dan CheguBard bukan saja gagal menyakinkan video tersebut adalah palsu malah dengan kuasa Allah telah membuatkan pengundi Permatang Pauh lebih yakin video tersebut adalah tulen dan Anwar adalah sipelaku didalam video tersebut. 

Semasa sesi penerangan dibuat oleh CheguBard ,mereka mengumumkan bahawa saksi ditangkap polis di sempadan Malaysia Thai di Bukit Kayu Hitam. Reaksi para hadirin ketika itu berasa kecewa malah ada yang mula berasa sangsi mengenai kononnya Anwar difitnah. 

Pada mulanya mereka mendakwa akan membawa saksi dan kemudian timbul pula pelakon yang ditahan,yang mana satu betul? 

KeldianDaily, suara rasmi PKR mendakwa 2 saksi video lucah ditahan. Di sinilah pembohongan berlaku apabila mereka menuduh pihak polis telah membuat tangkapan.

Menariknya CheguBard, Anwar dan KaldaianDaily Keadilan Daily terbukti kantoi berbohong apabila polis Kedah menafikan sebarang tangkapan dibuat sepertimana yang didakwa oleh CheguBard. 

Jika saksi tidak ditangkap apa yang sebenarnya  cuba mereka buktikan? Jangkaan Pisau ini satu lagi cubaan meremehkan minda rakyat kononnya Anwar bukan pelaku didalam video seks tersebut. 

Kredit to: semuthitam

Comments