GELOMBANG BIRU #VOTE4BN DI BUKIT JALIL


Himpunan Janji 1Malaysia, Rakyat didahulukan. Sememangnya kehadiran orang yang menyokong tidak mampu dihalang. Sangat ramai dan padat. Dewan penuh bukan sahaja kawasan di hadapan pentas dan dibawah. Aras 2 dan 3 juga penuh sehingga anak tangga juga menjadi lokasi tempat duduk mereka yang hadir.


Sementara menanti ketibaan YAB Perdana Menteri. Hadirin juga disajikan tayangan membakar semangat. Pengorbanan prajurit yang gugur mempertahankan kedaulatan Negara. Rakyat Malaysia berhutang jasa kepada mereka yang berjuang. Al-Fatihah.
Menurut info berita

BH: Lebih 50,000 hadir ke Perhimpunan Janji 1Malaysia dan Pelancaran Manifesto BN oleh Perdana Menteri di Stadium Putra Bukit Jalil, malam ini.


Menurut rakan yang tersadai di luar stadium. Di luar juga penuh. Mereka tetap setia menunggu walau hanya menonton melalui skrin besar yang disediakan. Cintanya mereka pada perjuangan penuh Ikhlas kepada BN #BNBagus.

Dalam ucapannya. YAB Perdana Menteri telah menjelaskan bahawa malam ini bukanlah pelancaran sekadar manifesto semata. Kerana pada tanggapan pakatan pembangkang. Manifesto bukanlah 1 janji. Datuk Seri menjelaskan bahawa setiap muka pada manifesto tertara tulisan RAKYAT DIDAHULUKAN kerana rakyat adalah ketua kepada pemimpin.  Manifesto adalah dokumen yang amat serius kepada BN, justeru ia dibentangkan dalam perhimpunan yang amat besar.


Beliau menyeru kepada seluruh lapisan kepimpinan. Bahawa parti BN adalah parti yang berkhidmat kepada rakyat. Tugas pemimpin adalah Memenuhi keperluan rakyat dengan sedaya upaya. Dan dalam tempoh 4 tahun ini. Prestasi ini diteruskan dengan perolehan mandat lagi 5 tahun lagi. Beliau menegaskan bahawa janji BN bukannya tanam tabu di tepi bibir. Bukan hanya janji manis. Ia terbukti apabila manifesto pakatan pembangkang 2008. Hanya 15% sahaja mampu ditunaikan oleh kerajaan pakatan. Dan kemudian enggan kerana meletakkan manifesto 2008 pakatan pembangkang bukanlah 1 janji.

Berdasarkan transformasi dan perkembangan ekonomi memberangsangkan,  lebih 3.3 juta peluang pekerjaan bakal diwujud menjelang 2020

Manifesto BN bertemakan  Menepati Janji, Membawa Harapan' merangkumi 17 perkara:
1. Menangani kos sara hidup rakyat ( dah ditunaikan. BR1M. PR1M. KEDAI RAKYAT 1 MALAYSIA. Klinik 1 malaysia

~ peningkatan ekonomi membolehkan kerajaan  ada sekarang. Mampu meneruskan bantuan ini dan jumlahnya akan meningkat dari tahun ke tahun sehingga mencecah RM1200. (BR1M)

Hehehhe sah malam ni... pakatan pembangkang panas punggung! Apa taknyer tengok respond rakyat semakin terserlah penolakannya ke atas pakatam pembangkang.  Tu baru 1 manifesto dibentangkan sebagai AKU JANJI BN KEPADA RAKYAT

Kepada pakatan pembangkang! TAKAT JANJI serba FREE tapi tunainya tak !

#Vote4BN
#BNBah
#JanjiDitepati

Comments

Popular Posts