BAS PLKN PENGANGKUTAN RASMI KONGRES DAP DI PP?

EKSKLUSIF! Gambar BAS PLKN telah digunakan sebagai kenderaan Rasmi oleh ahli-ahli DAP yang menyertai Kongres DAP ke-16 di Pulau Pinang hari ini. Beberapa gambar lagi di mana ahli-ahli DAP naik turun menggunakan Bas PLKN berjaya dirakam oleh krew kami di Pulau Pinang.

Tetapi, timbul satu tanda tanya yang begitu memeranjatkan apabila Ketua Pengarah PLKN juga dilihat bersama-sama ahli DAP, berada di sebuah hotel terkenal di Pulau Pinang ketika Kongres DAP baru hendak bermula.- mymassa blog

Seperti rakan blogger lain. pu3 pun nak penjelasan kenapa Bas PLKN dibolehkan digunakan untuk program berkenaan? sewa? Atau arahan ketua Menteri P.Pinang? Andaian negatif dah memenuhi pemikiran selagi tiada penjelasan oleh pegawai PLKN.

sumber gambar : mymassa blog

Comments

  1. Mamat ni guna harta kerajaan untuk cari duit. Nampak dia di hotel kerana menunggu bayaran.

    Dia pun tau DAP bukan boleh percaya sebab tu tanpa segan silu dia di menunggu.

    DAP pula gunakan mamat tu nak tunjuk yang orang kerajaan pun sokong DAP.

    Sama sama menggunakan tapi mamat ni macam tak cukup gaji.

    Mungkin akan datang anak anak atau isteri kalau masih cun pun dia jual juga semata mata nak mengisi nafsu manusia yang tak cukup cukup dengan duit.

    Sanggup menahan malu kerana terpaksa untuk kutip bayaran sebelum di kapur oleh DAP>

    Kalau dia muda lagi mau juga dia menggesel kan abang Anuwar. Rabak pun rabak lah itu boleh ubat yang penting masyuk, masyuk, masyuk.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts