DR MIM: DEDAH NIAT PM DIHALANG!!!!


pu3 dah agak DAP resah dan gelisah dengan situasi berlaku. Malam sebelum PM tiba ke Pulau Pinang tiba-tiba ketua Menteri P.pinang laju semacam membuat pengumuman membangunkan perumahan  kos rendah kerana yakin perkara sama akan diumumkan. Nanti bolehlah Lim Guan Eng kata.

"Hah... tengok tu. BN tiru rancangan saya (DAP) sebab nak beli undi korang!" -andaian pu3 je ya berdasarkan kebiasaan yang mereka lakukan sebelum ini.

Baca lagi di sini :

WEDNESDAY, DECEMBER 12, 2012
DEDAH! NIAT PM @NajibRazak DIHALANG!

MiM yakin jika artikel di bawah disebar dan didedahkan dengan lebih luas, DAP dan Pakatan di Pulau Pinang sudah pasti melenting dan terpaksa menafikan artikel tersebut.

Yang lebih menariknya ialah artikel yang bertajuk "Rumah Mampu Milik: Niat Najib Perlu Dihalang, DAP Perlu Dipertahankan" dalam web FMalaysiaKini!

Dan jika benar seperti yang ditulis, DAP dan pakatan pembangkang telah membohongi seluruh rakyat Pulau Pinang. Mereka yang selama menunding jari kepada UMNO/BN dan mereka kononnya prihatin kepada rakyat tetapi terdapat agenda untuk mengusir rakyat yang miskin dan tidak mampu daripada bahagian pulau di Pulau Pinang!

Di antara artikel kontroversi itu :

Pakatan Rakyat, terutamanya parti DAP yang memerintah Pulau Pinang, mempunyai agenda besar untuk memajukan negeri tersebut di masa hadapan. 
 

Semua ini hanya boleh dijayakan dengan memberi perhatian kepada pembangunan hartanah bernilai tinggi , sepadan dengan nilai tanah di negeri tersebut.

Sudah tentu dalam menjayakan hasrat ini, ada yang perlu dikorbankan atas nama kemajuan terutama di kalangan kelompok masyarakat yang miskin dan tidak mampu.

Tetapi tu masih tidak menekan sesiapa kerana ada pilihan lain di bahagian tanah besar yang boleh ditempatkan golongan tidak berkemampuan ini, sementara bahagian pulau dijadikan kawasan eksklusif untuk ekspatriat dan mereka yang berkemampuan sahaja.

Ini matlamatnya yang sedang diusahakan DAP dan Pakatan Rakyat tapi cuba dirosakkan oleh Najib dengan pengumuman pembinaan rumah mampu milik ini.

Maka itu DAP dan Pakatan Rakyat wajib dipertahankan di Pulau Pinang, jika rakyat negeri tersebut mahu pembangunan yang lebih terancang serta mementingkan semua faktor, berlaku di negeri tersebut.seterusnya
Apakah Guan Eng DAP berani untuk menjawab dan menafikan dakwaan artikel itu?


Atau pun menyaman FMalaysiaKini seperti yang beliau lakukan terhadap Utusan? Beranikah atau double standard?

Kita mahukan jawapannya
Sumber: dr MIM Blog

Ps: aura janji ditepati yang dibawa oleh YAB PM menakutkan pakatan pembangkang yang sudah letak MATI nak menguasai Putrajaya

#JanjiDitepati
#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBAH

Comments

Popular Posts