PAS TAKUT BAYANGAN


Tahniah pu3 nak ucapkan pada rakan pu3 yang kini sudah menjawat jawatan penting di Sabah Elektrik sebagai timbalan pengarah bahagian operasi. Seorang lagi yang berada di kedusukan bagus dalam kerjaya di pilih.

Walaupun ada sedikit sedih kerana kehilangan seorang yang berani dalam UMNO. Tapi pu3 anggap dia berhak membuat pilihan untuk kehidupannya.

Walaubagaimanapun. Pu3 pelik dengan ketakutan Lahirul (ketua angkatan PAS Sabah) yang boleh pula terdesak takut dengan bayangan hanya mengetahui Aksyah menjawat jawatan tersebut hanya kerana sebelum ini menyandang jawatan sebagai Ketua Penerangan Pemuda Kinabatangan. Desakannya meragui integriti dan tanggungjawab Aksyah untuk bertindak adil 

Kenapa takut sangat hanya cerita kes di Thailand? Kalau nak persoalkan amanah ni... pu3 boleh meragui pelaksanaan tugas pegawai-pegawai kerajaan yang mempunyai kedudukan tinggi di jabatan (akan pu3 dedahkan jika mereka tekan pu3. Siapa dan jabatan mana) yang menyertai PAS serta semasa bertugas boleh pilih bulu kakitangan mereka yang menyokong BN! Pu3 sudah pasti meragui kredibiliti mereka dalam menjalankan tugas mereka sebagai pegawai atasan pu3.

Ketua angkatan pemuda PAS nasarudin. Soal Sabah awak jangan nak menyibuk. Perbetulkan dan fokus masalah diperlekehkan oleh sahabat anda dalam pakatan rakyat yang semakin terdesak menguasai kumpulan. Perbetulkan dulu akal-akal hj hadi dan nik aziz yang mengkafirkan orang Islam lain. 
Apapun... Aksyah. Tahniah pu3 ucapkan. Teruskan perjuangan hidup. Pu3 menghormati pilihanmu . Doa pu3 sebagai rakan yang suatu ketika dulu bersama2 berjuang dalam menuntut ilmu di bawah bumbung dan guru sama. All the best.

#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#1MalaysiaTolakFITNAH

Comments

Popular Posts