200 ORANG BAKI 2300 LAGI HANTU




500-2500 orang berhimpun "duduk n bantah" di putrajaya? Woow dahsyat juga bunyi cyber trooper pakatan nak meng upkan jumlah. Siap tunjuk gambar yang dikatakan cecah 2500 orang tu!
Eh? Takat macam ni dikatakan 2500 orang?

Cuba banding jumlah perwakilan UMNO di PAU 2012. Baru-baru ini.

191 x 14 orang = 2,674 orang perwakilan UMNO. Dh penuh dewan. Bayangkan jika dibiarkan semua berdiri tanpa kerusi. Sama ker jumlah dengan rombongan mak kiah melakukan protes tu?

Kira kuantiti hampir menyamai dengan jumlah himpunan di putrajaya hari inilah. Kan tapi adakah sama kelihatan kuantitinya ? Gambar ini pu3 ambil bukan dari gambar blogger pro-bn tau. Tetapi blogger PKR yang bangga kongsikan gambar ini.

Kata blog double Y pula

Demontrasi 'Duduk & Bantah' di hadapan Jabatan Pendaftaran Negara, Putrajaya anjuran PKR hari ini nampaknya bertukar menjadi medan untuk mencaci dan mencerca PM DS Najib Razak selain meraih simpati politik dari kaum India oleh beberapa pemimpin pembangkang seperti Chua Jui Meng, Latheefa Kooya, N.Surendran, S. Manikavasagam.

Melalui ucapan-ucapan yang disampaikan, demontrasi yang disertai oleh 200 orang kaum India yang dibawa menaiki tiga buah bas ini lebih bermotifkan politik untuk memburuk-burukkan kerajaan demi menjayakan agenda pembangkang selain menghasut kaum India lawan dan jatuhkan kerajaan.

"Najib tipu, BN tipu, Pakatan Rakyat tak tipu" adalah laungan mereka selain poster yang bertujuan menghina PM DS Najib Tun Razak.

Malah dari penelitian saya, dapat diperhatikan dengan jelas bahawa kerajaan sebenarnya telah membantu setiap kaum India ini untuk membuat permohonan kewarganegaraan berdasarkan beberapa dokumen dan surat sokongan dari parti kompenen Barisan Nasional MIC, MCA dan Kementerian Dalam Negeri sendiri.
Ini bermakna kerajaan telah cuba membantu menyelesaikan permasalahan mereka.

Kerajaan dah bantu melalui surat sokongan KDN - bukan salah kerajaan aney...

Mungkin kerana terpaksa menunggu tempoh masa yang panjang menyebabkan mereka mudah dipengaruhi sekaligus diperkudakan oleh pembangkang untuk memburuk-burukkan kerajaan.

Pakatan Rakyat sebenarnya telah mengambil kesempatan untuk cuba membangkitkan kemarahan masyarakat India sekaligus cuba meraih simpati mereka untuk memenangi PRU13.

Ps: sebenarnya jumlah ada hanya 200 orang sahajab yang dibawa khas melakukan protes di pejabat pendaftaran negara. Tak ada angka ribu2 ni. Pakatan ni sinonim bebenor nak up 10 kali ganda jumlah. Ingat orang buta tengok gambarker?

Kotnyer 200 sahaja manusia yang mampu dilihat manakala baki 2300 tu pula segala jin iblis syaitan yang hanya pakatan je boleh nampak. Yeler.. Dah spesies nak sama kannnnnnnnnn


#1MalaysiaTolakFitnah
#BNBah
#JanjiDitepati 
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments