AJARAN MENGKAFIRKAN UMAT ISLAM DIBAWA OLEH PAS

::Pewaris Anak Bangsa::


Tahniahlah PAS yang sudah membenarkan unsur KAFIR jadi amalan mereka dalam perjuangan yang selama ini hanyalah retorik semata. Tengoklah apa yang dilakukan oleh ANAK , himpunan anjuran PAS, bukan sahaja BIADAP malahan boleh pula menjulang patung yang disalibkan. 

Pu3 tak kisah siapa wajah gambar yang dibubuh pada patung itu dalam penulisan pu3. tetapi apa yang pu3 nak katakan. Ia adalah seorang MUSLIM yang beragama ISLAM. Tiada dikeluarkan dari mulutnya yang dia MURTAD. Himpunan hari ini tidak berhak MENYALIBKAN patung berup0a seorang UMAT ISLAM ! ia suatu pengHINAan yang dilakukan.


Jangan nak kata himpunan JINGGA ini PAS tidak terlibat. cuba tengok lampiran ini sebagai bukti bahawa arahan meminta ahli  PAS menyertai himpunan ini sememangnya dikeluarkan. dengan erti kata lain. Sudah jelas PAS terlibat.

Andai PAS menafikan bukan mereka yang mencadangkan membuat SALIB ini, sebagai seorang yang mengaku GAGAH dan KUAT dalam perjuangan ISLAM. Takkan tak mampu menegur kumpuloan yang disertai oleh Himpunan JINGGA hari ini?!!!!!!!

,emtarbiah Arbaiyah sebagai pejuang PAS adalah ciri-ciri kegagalan PAS dalam memperkatakan bahawa PAS adalah parti memperjuangkan Islam. kenapa? Perempuan yang baru kenal bertudung, belajar belum lepas dah diangkat menjadi penceramah. Setakat copy n paste terjemahan dalil, sesiapapun boleh melakukannya. sebagai konon mengaku pejuang Islam. menghina bangsa sesama Islam bukanlah sebahagian yang dikatakan sebagai JIHAD apa lagi kononnya SYAHID!

"SEORANG WANITA YANG SOLEHAH MAMPU MENANDINGI 7 WALI. TETAPI SEORANG WANITA YANG JAHAT, KEJAHATANNYA MELEBIHI 1000 ORANG LELAKI JAHAT" Arbaiyah, pu3 nampak awak sebagai seorang wanita jahat itu kerana setiap tweet yang kamu taipkan, sebahagian kecil sahaja kebaikan yang lain mengajak kehancuran orang lain! untuk pengetahuan awak, sebagai menjawab keluhan awak pada rakan awak. sudah disampaikan kepada pu3. Pu3 kata, pu3 tak membenci awak sebagai sebagai manusia. tetapi pu3 bencikan perangai awak yang sanggup menjadikan diri penghasut membenci sesama Islam hanya kerana berbeza idealogi Politik. Mempergunakan Islam sebagai budaya politik awak.

#1MalaysiaTolakFitnah
#BNBah
#JanjiDitepati
#PasBukanPartiIslam


Comments

Popular Posts