MISI MEMUJUK DAP. PAS SORONG ARBAIYAH JADI UMPAN


ini rupanya misi PAS dalam merayu DAP. Patutlah setiausaha PAS berani keluarkan kenyataan bahawa keputusan kongres DAP belum muktamad. Bakal ada perbincangan menentukan siapa PERDANA MENTERI dari Pakatan Rakyat kelak.

UMNO menggunakan media menfitnah DAP. Soal apa yang dikaitkan ni... ada tak UMNO bawa sebelum ini. Sepanjang pengetahuan pu3  cerita (gambar) tak pernah disentuhpun oleh UMNO. Yang diperjuangkan oleh UMNO adalah tapak masjid yang sudah dirampas oleh kerajaan DAP.

Ini sah kes PAS nak tunjukkan konon DAP sangat memperjuangkan Islam sebab tu PAS redha bersekutu dengan mereka walaupun kedudukan PAS seperti MELUKUT DI TEPI GANTANG.

SEDARLAH wahai PAS. Pu3 yakin kerusi yang DAP tuntut tambahan kelak sudah pasti dari kerusi korang juga. Takkan nak kata sebelum PRU akan berlaku pecahan sempadan lagi. Setakat ini... SPR tak umumkan lagi comfirmation tentang PERSEMPADANAN SEMULA.

CUKUP CUKUPLAH PAS. korang merelakan diri diperkuda. Tak nampak lagikah korang hanyalah kumpulan untuk mencukupkan kouta dalam Pakatan Rakyat. Sesuailah dengan lambang korang BULAN. Lazimnya dalam permainan... ANAK BULAN ni untuk menutup kekosongan. Tiada kekosongan tak ada tempatlah nak bermain.

Nak kata lagi DAP memperjuangkan hak Melayu Islam? Kedudukan orang melayu dalam DAP itu sendiri sama seperti korang juga. Tak ada tempt. Tengok je pemilihan CEC DAP. Ada Melayu dapat undian top 20? Takat lantikan je apa citer? Dah tu... nampak sangat yang dilantik KRONI. Setiausaha Ketua Menteri Pulau Pinang. Dia bukan top 1 melayu tau.. yang ke-3. Apasal tak lantik yang dapat undian pertama tertinggi di kalangan calon CEC Melayu?

Itupun PAS masih melaksanakan misi MERAYU lagi pada DAP? Nak Presiden PAS menjadi Perdana Menteri kelak?

HAHAHAHAHAHAHA...JANGAN MIMPILAH!!!!!! DAP tak akan beri punya.

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati

Comments

Popular Posts