TAK ISU TU YANG TANGGUH TU!!!

Patut dah mereka tangguh hasrat nak memasang topeng atau penutup AES tu. Sepatutnya PKR nak melakukannya petang ini. Menurut sumber... hasrat tersebut dihentikan atas nasihat penasihat undang-undang. Kononnyalah

Tapi bagi pu3. Mereka tak ada point yang membenarkan diri mereka melakukan perkara tersebut atas kata memperjuangkan hak rakyat. Salah tu... kamera AES bukan diletak pakat sembunyi di jalan raya. Dah terang-terang di tepi jalan. Malahan 4 tiang sebelum kamera AES tersebut. Siap ada papan amaran memperingatkan pengguna jalan raya adanya kamera AES

pu3 teringat cerita pemandu teksi semasa menghantar pu3 ke KLIA bulan lepas. Dia tak taupun pu3 ni siapa. Dia kata mula2 dengar memang terkejut. Dah ada pula hang kecoh memanaskan keadaan. Selepas tengok kedudukan. Kamera AES bukan suatu isupun. Hanya pengguna yang suka langgar peraturan dan tak alert je selalu kena.bukan salah kamera AES pun. Salah mereka sendiri!

Bukan sebuah 2 pemandu teksi saja tau pu3 perolehi cerita.! Kekawan yang pakat bisingpun, bukan nak kutuk kawan. Semua yang kuat bising tu, sah2 lebuh raya depa pakat pandu had 90km/j depa pulun 120km/j Bahagian 110km/j maksima.. depa lajukan 130km/j. Apa taknyer dapat saman.

Kerajaan tak zalim apa lagi nak rampas duit rakyat. Saman diberi bersebab. Rakyat yanh tiada kenderaan, depa kena saman jugaker? Atau pemandu yang mematuhi peraturan jalan raya . Pernah terima saman kesalahan ker? Pu3 dah ada lesen kereta 13 tahun. Alhamdulillah... belum lagi menodai lesen pu3 dengan disenaraikan pemandu yang pernah menerima saman kesalahan jalan raya tau.

Pesanan pu3. PEMANDU BERHEMAH JIWA SELAMAT. SAYANGI DIRI ANDA KERANA ANDA MASIH MEMILIKI INSAN DI RUMAH YANG MENYAYANGI DIRI ANDA.

PKR hanya nak mengendang tin kosong untuk merealisasikan impian King Of Drama mereka menjadi PM. JANGAN BERMIMPILAH!!!!

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah

Comments