PAS BERKORBAN KERANA CINTANYA PADA DAP

Agaknya inilah puncanya DAP semakin menunjukkan KEKUATANNYA dalam menguasai setiap manusia yang rebah di tapak kakinya. PAS terutamanya. Tengok saja, selepas setiausahanya mempertahankan keputusan DAP. Kali ini ketua penerangan PAS tuan Ibrahim pula membela DAP dengan DAP tidak tamak walau memutuskan dalam kongres DAP akan menambah kerusi Parlimen dan DUN. Ia masih dibincangkan.
Kemudiannya mengaitkan ianya adalah kelaziman mana-mana parti termasuk MIC atau MCA dalam BN. persoalannya adakah setakat ini selepas 2008 kedua parti dalam BN mengajukan permintaan sedemikian? Perbandingan yang digunakan oleh Tuan Ibrahim seumpama perbandingan menukar dasar negara Islam kepada negara berkebajikan hanya kerana akur pada ARAHAN BIG BOS Pakatan Rakyat. KARPAL SINGH.

Mesej utama nak sedarkan PAS tentang kenyataan DAP berkehendak tambahan kerusi bukan nak kata DAP tamak kerusi!!! Tapi nak kuasai kapasiti kuasa yang meningkatkan POWER DAP dalam Pakatan Rakyat itu kelak! Dengan jumlah yang sudah sedia ada inipun PAS tak mampu BUKA MULUT tegur DAP. Bagaimana pula setelah pertambahan KUASA diserah kepada DAP. ?????

Atas alasan apa tuan ibrahim mengatakan memutuskan hendak tambah kerusi itu bukan tamak? Boleh jawab soalan pu3 ini? UNTUK TUJUAN APA DAP BERKEHENDAK TAMBAHAN KERUSI PARLIMEN DAN DUN?????

boleh jawab????????

Tahniahlah buat PAS yang terlalu CINTAkan DAP RELA DIKORBANKAN. TAK KISAHLAH... NEGARA ISLAM SUDAH TENGGELAM. ASAL DAP TETAP SAYANG

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati

Comments

Popular Posts