BETULKER PKR SERBA TAU????


Kata orang PKR ni serba tau. Yang depa tau part orang lain tak tau langsung. Yeler, serba serbi mewarisi kepakaran BIG BOS mereka Anwar Bin Ibrahim. Anugerah Illahi kata wan azizah. Tu yang boleh memenangi award King Of Drama. Sehingga siapa yang melihat sah dijamin HALAL bukan saja depan kat belakang lagi suka!

Baca lagi...

PKR Serba Tau

PKR mendakwa air dengan label Barisan Nasional dan bertulisan 'Nurani Rakyat' serta mempunyai bendera Selangor tidak mematuhi Akta Perihal Dagangan 2011, Akta Halal dan Akta Makanan.

Tindakan tersebut dikatakan boleh menyebabkan pengguna menghadapi kesukaran untuk membuat tuntutan kepada BN jika mengalami kejadian tidak diingini akibat meminum air berkenaan.

"Kalau kita minum air (ini), kita sakit, tuntutan itu boleh dibuat kepada syarikat yang menjualnya." – Yahya Sahri (Pengerusi Biro Kepenggunaan PKR)

PKR turut mempersoalkan air mineral itu yang dikatakan menggunakan logo halal tanpa kebenaran daripada Jakim dan menggesa supaya Jabatan itu mengambil tindakan segera.

Cincin Emas: Ini sahajakah yang mampu difikirkan orang PKR? Hanya tahu mencari helah untuk menyalahkan BN.

Kalau sudah handal sangat menganalisa, PKR disaran buat kajian ke atas semua air yang dijual oleh peniaga di pasar malam, gerai-gerai makanan dan hotel-hotel di seluruh negara.

PKR juga diminta supaya membuat kajian tentang tahap kebersihan air di Kelantan yang didakwa tercemar dengan logam berat serta bakteria E.coli. Bakteria ini sangat berbahaya kepada kesihatan manusia iaitu boleh menyebabkan cirit-birit, muntah, demam, najis berdarah dan paling bahaya ialah dehidrasi atau penyahhidratan yang membawa maut.

PKR sekarang sudah pandai dalam semua hal. Isu rasuah, PKR perlu terbang sampai ke Hong Kong kononnya mahu menyiasat sendiri. Kepakaran PKR setanding SPRM.

Isu NFCorp. PKR ada penyiasat mereka hingga mendedahkan salinan ringkasan akaun pelanggan walaupun ia bertentangan dengan Akta Bank dan Institusi-institusi Kewangan (Bafia) 1989. PKR nampak pandai tapi boboh juga.

Tapi kalau bab ketulenan video PKR tiada kepakaran langsung. Hanya berpandukan perut "orang" itu buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Anwar yang sebenar.

Pas pula tak terima "besi" sebagai saksi.

Yang mana satu betul antara mereka ini?

Sumber : Ir Jebat modern

Sah PKR serba tau. Tau part kelentong dan menipu saja kerjanya!!!

#1MalaysiatolakFitnah
#BNBah
#PKR - Parti Kelentong Rakyat
#JanjiDitepati

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts