SOAL KEBAJIKAN TAK KiRA IDEOLOGI

Jamawi Jaafar bersama team BNYouthMusic melawat Bob Kuman yang terlantar sakit .

Hari ini, pu3 tak nak cerita benda-benda yang memanaskan dalam artikel. Hati pu3 sebak mengenangkan seorang insan seni yang terabai oleh rakan yang dikatakan rakan bersamanya. Tiada seorangpun membantu, apa lagi menjenguk. Hanya rakan artis sahaja menemaninya.

Bermula dari hari ini, selain info DEDAH , pu3 akan membuka INFO PRIHATIN untuk tatapan dan renungan pembaca :
---------------------------------------------------------
Beberapa hari ni, pu3 terbaca musibah yang terjadi kepada bob kuman yang terlantar sakit, lagi menyedihkan apabila diceritakan wang berbaki dalam akaun banknya hanya RM35 sahaja.

Sesiapa yang selalu mengikuti info media sosial. Sudah tahu posisi bob kuman ini di mana arahnya. Berjinak-jinak mengikut langkah bob Luqman yang sangat agresif.
Berita musibah ini diuar-uarkan di laman media sosial. Memohon kprihatinan masyarakat ke atasnya. Malahan cyber BN sendiri walaupun mengetahui bob kuman tidak menyokong perjuangan BN, dalam soal seperti ini, tidak mengira ideologi, membantu menyebarkan makluman untuk perhatian masyarakat.

Berat mata memandang, berat lagi jiwa yang memikul. Petang ini, biro kesenian dan kebudayaan pemuda jamawi jaafar bersama teamnya BNYouthmusic telah bertandang, menziarahi bob kuman yang masih dalam rawatan. Keprihatinan ini menyentuh hati bob kuman. Yang sebenarnya menanti kehadiran 'mereka yang dikatakan pejuang islam ' yang mengajaknya berjuang sebelum ini.

Semoga hati bob kuman terbuka mengerti perjuangan UMNO /BN adalah perjuangan rakyat Malaysia. Pu3 bersama CT Team puteri mendoakan semoga bob kuman sembuh seperti sedia kala.
JOM RAMAI-RAMAI KE PELANCARAN BN PILIHAN ORANG MUDA PERINGKAT WILAYAH
Sekian INFO PRIHATIN BN pilihan orang Muda. - kami prihatin.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

  1. pilih lah parti yg mampu memberi bantuan kepada rakyat, bukan pilih parti yg hanya bernafsu utk berkuasa sedangkan rakyat tidak dihiraukan..

    ABU
    ABU
    ABU-ALLAH BERSAMA UMNO

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts