ZALIM ALA MAFIA!

Penguatkuasa Majls Kerajaan Tempatan Kuala Selangor yang mencabut Bendera BN dan UMNO
Bendera BN dan UMNO dicabut bukan saja di tepi jalan malahan di atas tanah persendiri pemilik orang UMNO!
Jahatnya mereka! dahler mnceroboh tanah persendrian! malahan membakr buka Bendera BN!

Peliknya, Bendera PAS yang dipacak tak pula depa nak cabut!!!! selamat sejahtera banner dan bendera masih gagah berdiri!
Pernah tak terbaca bendera PKR atau DAP atau PAS dibakar oleh pejuang UMNO? Atau pernah tak membaca berita penguatkuasa kerajaan tempatan di mana negeri kerajaan BN memerintah telah mencabut bendera pakatan pembangkang yang dipacak di tepi jalan atau dipasang menumpang pada insfrastruktur kerajaan sediakan ? Tak ada jawapannya! Tetapi berlainan dengan kerajaan pakatan! Depa guna habis kuasa menghalang, membakar, mencabut bendera BN hatta di atas tanah milik persendirian dengan alasan dibawah akta Pilihanraya yang hanya membenarkan bendera politik dipasang ditepi jalan.

Tetapi apa pula kesnya pada lokasi sama, bendera PKR, banner PAS, poster DAP boleh pula dipasang dengan selamatnya termasuk di kedai runcit . Terlindung tanpa diganggupun oleh penguatkuasa tempatan!

Menurut info pu3 dapat, sampai tanah persendirian timbalan ketua UMNO bahagian kuala selangor, bendera BN dipasang , boleh pula mereka cabut! Komplen sudahpun dilakukan, tetapi itulah respond yang dinyatakan oleh YDP majlis tempatan kuala Selangor. Bahawa salah memasang bendera politik di luar masa pilihanraya. Ganas sungguh, nampak bebenor biasnya dia. Sebiji macam Mak Lampir! Sesuailah jadi klon Mak lampir!

Itu cerita di kuala selangor, lain pula cerita di Pangsapuri PKNS :
500 bendera BN dibakar.di Pangsapuri PKNS. Siapa dalangnya.. tidak dimaklumkan !!!!
Bangunan Block 54 Pangsapuri PKNS, Seksyen 7 Shah Alam hampir terbakar apabila sebuah stor yang menempatkan lebih 500 bendera Barisan Nasional dipercayai dibakar oleh individu yang tidak bertanggungjawab.

Kejadian yang berlaku awal pagi tadi turut merosakkan dua buah motorsikal yang diletakkan berhampiran dengan stor tersebut.

Sebatang paip yang menyalurkan sisa kumahan penduduk pangsapuri itu bocor akibat tindakan khianat tersebut.

Klik di sini untuk cerita selanjutnya : http://matkilaupenang.blogspot.com/2012/04/500-bendera-bn-dibakarsiapa-punya-keja.html

Semoga perjuangan BN selangor merampas kembali pemerintah kukubesi Pakatan pembangkang ni! GEMPUR!!!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts