MP KELANA JAYA SOAL DI PARLIMEN !!! BALUN ANWAR!!!!

muka macam cicak terberak kapur je. cara hisap rokokpun nampak bebnor stressnyer MP Kelana Jaya ni. Telan asap salah soalanlah tu!!!
Fulamakkkkk!!!! Perrrrggghhhhh! Dahsyatlah punya soalan. Ni buat Anwar terjongkang ke lantai dengar soalan MP Kelana Jaya !

Apa punya bodoh punya soalan. Ni bukan balun Kementerian belia dan sukan dah! Tapi direct award bantai Anwar ibrahim yang tua 6o-an up tapi nafsu kalah orang muda.

SOALAN AHLI PARLIMEN KELANA JAYA
Tuan Gwo-Burne Loh [ Kelana Jaya ] minta MENTERI BELIA DAN SUKAN menyatakan langkah-langkah yang diambil untuk memupuk belia yang kental dan berupaya melawan desakan seks daripada seorang berusia lebih 60 tahun yang didakwanya meliwat.
Dalam dewan Parlimen bukan fokus! sibuk shoot pict pula! nak mengantoi tapi sendiri terkantoi!

Soalan ni dah sah -sah memperakui selama ini, tindakan anwar ibrahim dalam aktiviti seks nya adalah benar! Betullah tu, semua dia sapu tak kira jantan betinanya! Dari china doll hingga saiful sekali. "SUKA SAMA SUKA"!!!!!



JAWAPAN
Dato Seri Ahmad Shabery Chik [MENTERI BELIA DAN SUKAN] Sebagai sebuah kerajaan yang bertanggungjawab, melalui 12 Kementerian yang terlibat secara langsung dengan pembangunan belia, pelbagai program telah dan sedang di jalankan bagi memastikan generasi belia menjadi warganegara yang cemerlang, kental dari segi fizikal dan mental serta bertanggungjawab kepada masyarakatnya. Namun begitu, tidak mungkin mana-mana kerajaan mampu mengadakan program terhadap perlakuan setiap individu di negaranya. Ini termasuk mengawal setiap individu tanpa mengira usia, yang mungkin ada keupayaan dan kelainan tertentu yang boleh menguasai dan mengawal orang lain bagi memenuhi semua jenis kehendak individu berkenaan. Saya percaya, YB Kelana Jaya boleh mencari banyak contoh di dunia di mana ada individu yang walaupun berusia tetapi mempunyai keupayaan untuk menundukkan orang lain yang lebih muda darinya. 

Toksahlah cari keliling dunia. Kat Malaysiapun dah ada contoh paling dekat. Tak percaya? Duduk satu kumpulan lagi di meja Parlimen. Dari pening-pening buat search google. Tak per biar pu3 bagi clue. "SUKA SAMA SUKA"

Nak tergelak pu3 baca soalan MP Kelana Jaya ni. Banyak-banyak soalan yang boleh mengangkat kualiti diri, boleh dikeluarkan soalan low class. Kalau ini macamlah .. Baik belajar baliklah MP kelana Jaya. Memalukan kepimpinan pakatan pembangkang je! Soalan bantai bos sendiri!

Pssssstttt.. Kot-kot MP Kelana Jaya so jelousy ngan Anwar.. Yeleh. Dah tua masih bertenaga. Mengalahkan diri masih muda lagi! Hahahahahahha... 

Cayalah DS. Menteri Belia Sukan. Sekali bagi jawapan, bukan je MP kelana Jaya. Aura tamparan terus kena pada King of Drama!!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

  1. suka sama suka seorang yg dipersalakan...kui3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts