BERSIH YANG GILA

Add caption
Makluman dari twitter DS hishamuddin. Pistol anggota polis yang dirampas telah diperolehi semula. Tetapi 2 anggota masuk wad dan 20 orang lagi dirawat sebagai pesakit luar

Tengok gambar ini. Nampak sangat nak berani bodohnya! Apa taknyer. Boleh lak berbaring tengah jalan untuk menghalang kenderaan FRU melalui jalan tersebut!
kalau melawat SAFARI. haiwan tak akan menyerang jip pelawat sebegini. mereka ini lebih gila dan taraf mereka sangat hina!

gambar ini lagi satu tindakan budak gila. kenderaan polis yang melintasi dihalang dan diserang. ! pu3 mengharap berlaku tindakan lebih tegas ke atas mereka ini. bukan sahaja menyebabkankerosajkan kenderaan ini. malahan menyebabkan seorang anggota polis berada dalam kritikl akibat kecederaan teruk bahagian kepalanya , diserang oleh budak demo gila!
 
bergayut di luar  bangunan. jatuh, mati mcm katak tepi jalan je!
ntah apa dalam otak mamat gila ni. sanggup bertenggek di luar bangunan, sebiji macam kera jumpa pokok. teringat pu3 1 dokementeri monyet di India yang berhijrah ke bandar. sebiji macam inilah caranya!

sebiji macam biawak hauskan air!

ini lagi gilanya. siap pakat bertiarap mencium jalan. sembah apa tu? kalau kata tak larat. kenapa tak rest je kat rumah?
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

  1. In my humble opinion, if we are not THERE we dont assume what actually happen..

    ReplyDelete
  2. mcm2 tindak tanduk yg mengarut....MALAYSIA perlukan generasi bijak pandai utk tadbir negara yg berasaskan kedamaian.....=) damai ke MALAYSIA_MELAYU kalau sikap generasi muda sebegini????

    fikir2 kn la wahai generasi muda penggerak bangsa sekalian...

    ReplyDelete
  3. Ini smua keje org yg x de akal.

    ReplyDelete
  4. Mmg dia org ni spt manusia yg tak bertamadun.

    ReplyDelete
  5. x pernah pk diorang ni ...malaysia dah aman lg nak kecoh x tau bersyukur...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts