KANTOI SEKIAN KALINYA SI ANWAR.

ANWAR IBRAHIM Tabur janji kata pada rakyat Malaysia sekiranya Pakatan Rakyat menang dan menjadi pemerintah pada PRU13 nanti.

Terbaru, pada 31 Mac 2012 lalu beliau membuat kenyataan bahawa di negara Turki tiada sebarang hasil minyak tapi masih mampu memberi pendidikan percuma kepada rakyatnya. Betulkah turki memberi pendidikan percuma seperti yang dikatakannya?

Kemudian Anwar ibrahim mengajak mahasiswa dan anak muda menyokong untuk memansuhkan PTPTN dan memberi pendidikan percuma kepada rakyat Malaysia atau dengan kata mudah supaya Malaysia meniru tindakan Turki.
Kenyataannya ada pada gambar ketiga.

Tetapi baca gambar kedua di atas. Kenapa ada kenyataan seorang pelajar. Atau mahasiswa Turki dipenjara begitu lama?

Inilah bukti bahawa beliau telah menipu kepada kita bahawa di Turki ada pendidikan percuma diberikan kepada rakyatnya.( Gambar dua)

Kemusykilan pu3, Adakah Anwar Ibrahim juga ingin meniru cara Turki yang memenjara mahasiswa dengan begitu kejam dan lama sekiranya tidak menuruti apa kata pihak kerajaan apabila menjadi Perdana menteri kelak? Dah kata nak ikut cara kerajaan Turki berhadapan dengan mahasiswa.? Hmmmmm.... Ciri-ciri itu sudah nampak pada diri Anwar sekarang!

Nak tahu lebih terperinci, sila klik di sini : http://sarfarizmalsaad.blogspot.com/2012/04/anwar-ibrahim-sekali-lagi-kantoi-dengan.html

Sebenarnya janji 31hb mac lepas itu hanya janji gula-gula kapas anwar je. Masa dah jadi pemerintah ( dalam mimpilah! Ia tak mungkin akan dibenarkan terjadi!!!!!) Menggula-gulakan hati sesiapa yang bengap nak tafsir permainan orang tua ni... Opppssss lupa lak umur dimudakan 46 thun dah! Heheheheh

Comments

Popular Posts