SEKITAR JALAN JAMEK. VENDALISME, BAWA KANAK-KANAKPUN ADA!!!

PEWARIS ANAK BANGSA

Tak percaya? ini gambar yang sebentar radi diperolehi. suasan di jalan Masjid Jamek yang sesak. mengganggu aktiviti rutin peniaga.
RAKAN-RAKAN NAK MEMBELI BELAHPUN TAKUT (sumber: Rakan Puteri)
Amboi siap jadikan Anggota keselamatan sebagai background possing. nj hantar kat awek n boyfriend ker? (sumber: sahabat cyber)
why? kenapa mereka menyertai ajakan seorang yang memurtadkan saudara seIslam? kenapa tutup muka dik oi! (sumber: sahabat cyber)
semua menuju ke dataran. enggan mematuhi larangan (sumber: sahabat cyber)
pak lebai musang berjangutpun ada. malangnya iman tergadai! (sumber: sahabat cyber)
edar apa tu cik kak? (sumber: sahabat cyber)
Aik? demo LYNAS pun join sekaliker? mereka mengangu laluan jalan raya! mmemnyebabkan kesesakan! (sumber: sahabat cyber)
perbuatan VENDALISME dilakukan oleh budak demo BERSIH yang mengotorkan! (sumber: sahabatcyber)
ibubapa yang tak bertanggungjawab menyebabkan risiko keselamatan anak terabai. langar AKTA HIMPUNAN yang melarang kana-kana di bawa ke himpunan jalanan! (sumber: sahabat cyber)

melanggar arahan mahkamah. melanggar Akta Himpunan dengan membawa kanak-kanak dalam demo ini. macam mana nak bersih kalau hati dan nawaitu sendiri tak bersih.! sebiji dajjal Ambiga yang sial! korangpun dah jadi sial. CELAKO CELAKO CELAKO> TU BUKAN PU3 KUTUK YA .. CIPY N PASTE DARI MAHAGURU KORANG NIK AZIZ.

Comments