BUSUK TU ARBAIYAH SEBENARNYA


Busuk. Sangat busuk. Walau jauh tapi pu3 boleh hidu kebusukan hati perempuan bernama Arbaiyah ini.

Buktikan pada pu3. Setakata cakap je... tu namanya bukan fakta cik kak. Bila masa UMNO/BN musuh Islam. Dan bila masa PAS ni pejuang Islam?

Takat nak meroyan kat twitter. Setakat nak tayang kat instagram jemputan saja. Itu bukan petanda apa lagi ciri-ciri pejuang Islam. Tak ada langsung pada perempuan bernama Arabiyah.

Allahu Akbar! FITNAH! Tahukah kamu arbaiyah. Kamu telah membuat fitnah diselitkan juga RIAK dalam status kamu hari ini. Sebagai ahli UMNO yang berlatarbelakang didikan Islam . Kata-kata dalam status twitter pagi ini pu3 katakan ianya adakah kwmoaran FITNAH yang tidak boleh diampunkan.

Semoga petunjuk hidayah dianugerahkan kepadamu Arbaiyah sebelum kamu lebih jauh TERSESAT

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

  1. MEMANG DIA NI DAH TERSESAT...DIA NI NAK CARI MODAL UNTUK HIDUP. LAKI LEMPAR TALAK 3, PELIGAN ANAK IKAN KENA RATAH FREE, DOSA JANGAN CAKAP LA...SEKARANG NI DOK PROMOTE DIRI.....AKHIRNYA JADI LAUK PUAK KOPIAH PUTEH PAS...

    ReplyDelete
  2. Artis ni mau glamor jak tiada unsur pejuang original dl hati.

    ReplyDelete
  3. TGNA kau tu dah nyanyuk tak tau ke? Orang nyanyuk ni solat pun tak sah apalagi nak diikuti fatwanya!

    ReplyDelete
  4. dalam Umno, lebih 3juta umat Islam yg dalam diri mereka ada kalima LAAILAAHAILLALLAH.
    tahukah anda wahai saudaraku abby abadi, betapa tinggi dan bernilainya kalimah Laailaahaillallah ? jika dikumpulkan segala isi langit dan segala isi bumi dan apa2 yg ada di antaranya di satu neraca dan disebelahnya lagi kalima tersebut, nescaya berat lagi kalimah Laailaahaillallah!!!!!!!!!!

    sedangkan dlm PR ada terlalu ramai penyokong PAS yg dan org2 yg sealiran politik dgn kamu yg tidak ada kalimah Laailaahaillallah dalam hati mereka!!!!!!!!!!

    Tahukan anda, sejahat2 org Umno(Islam) yg ada kalimah Laailaahaillallah dalam hati mereka adalah jauh lebih baik daripada sebaik2 org yg kamu anggap baik dalam pakatan rakyat yg tiada kalimah Laailaahaillallah dalam hati mereka...

    beristigfar dan kembalilah kepada ALLAH.

    di manakah org2 yg dikatakan alim, tok guru dan ulamak dalam pas? knp tak ada yg nak nasihat dan perbetulkan ahli mereka ini?????


    -wau

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts