BIADAPNYA DIA!!!!!!!


Polis menahan seorang lelaki dipercayai menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong, Tuanku Hajah Haminah dalam kejadian di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas, Pulau Pinang pada Isnin.
Ketua Polis Daerah Barat Daya, Superintendan Hatta Md Zin berkata, dalam kejadian 12.30 tengah hari semalam, suspek yang berusia 29 tahun dipercayai menunjukkan isyarat lucah ketika kenderaan yang dinaiki Tuanku Hajah Haminah melalui lapangan terbang berkenaan.

"Ketika itu bapanya sedang menghantar suspek ke lapangan terbang. Difahamkan berlaku sedikit perselisihan faham antara suspek dengan bapanya. Mungkin suspek bengang dengan bapanya dan dia menunjukkan isyarat lucah itu.

"Kebetulan pada masa itu, rombongan kenderaan Raja Permaisuri Agong sedang melalui lapangan terbang dan pengawal pengiring baginda nampak tindakan suspek...dia terus menahan suspek," katanya ketika dihubungi hari ini.

Hatta berkata, suspek ditahan reman sehingga 14 Februari ini untuk siasatan lanjut dan kes disiasat mengikut Seksyen 294 Kanun Keseksaan yang jika sabit kesalahan boleh dihukum penjara sehingga tiga bulan.

Sementara itu, Pertubuhan Kerabat Pusaka Merong Wangsa Malaysia cawangan Pulau Pinang hari ini membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Barat Daya dekat sini berhubung perkara itu.

Pengerusinya, Azhar Abdul Majid berkata, tindakan menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong adalah satu tindakan yang biadap.

"Kami tidak berpuas hati dengan tindakan yang langsung tidak menghormati baginda. Kami datang ke balai polis ini untuk meminta polis menyiasat dan kemukakan perkara ini ke muka pengadilan," katanya.


Beliau meminta polis mengambil tindakan tegas terhadap suspek supaya perkara itu tidak berulang

Sumber: agendadaily news

siapakah lelaki itu? menurut sumber yang pu3 perolehi petang tadi. nama lelaki berkenaan adalah LEONG PEI KOE. Alamatnya : C18-18-9, Serina Bay Sungai Pinang , Pulau Pinang. No Kad pengenalan :840718-10-5015. berusia 29 tahun. Bekerja di Quality Surveyor di Singapura. Pendidikan :BSC Degree Building Economic and QS  di Heriot Walt University Scotland UK


hmmmm.. belajar tinggi sangat. tapi BIADAP seolah-olah tak berpeluang belajar MORAL!!!!!!

menurut sumber lagi sebenarnya : sebaik sahaja pengawal Pengiring melihat perlakuan biadap pemuda ini, ASP Mohd Fakharuddin merapati pemuda tersebut untuk memberi amaran yang dia boleh ditahan di bawah seksyen 294 (A) Kanun keseksaan.Bagaimanapun pemuda biadap ini mencabarnya untuk menangkapnya dengan berkata:

" di Pulau Pinang, POLIS MELAYU TIDAK ADA KUASA kerana Pulau Pinang adalah HAK MILIK CINA" sambil terus memberi ISYARAT LUCAH!!!!- BIADAP dan SIAL tul mamat ni!

pu3 setuju sangat dengan artikel di bawah ini:....

Leong Pei Koe bukannya seorang individu. Terdapat terlalu ramai sebenarnya di Malaysia ini. Tentu kita masih ingat bagaimana DYMM Sultan Perak telah dianjing-anjingkan dan dibabikan oleh golongan berkenaan menerusi Internet. Walaupun tindakan telah diambil oleh pihak berkuasa, namun tindakan tersebut ternyata tidak dapat menimbulkan ketakutan kalau tidak pun memunculkan perasaan hormat golongan berkenaan kepada Perlembagaan Malaysia. Sebaliknya mereka semakin giat memperlekehkan dan memperlecehkan apa-apa sahaja yang berkaitan dengan Perlembagaan Malaysia selagi ianya berpihak kepada Melayu, Bumiputera dan Islam.

Pastinya jikalau DAP memperolehi kuasa yang lebih besar pada PRU13 nanti, bukan LEONG PEI KOE sahaja yang akan muncul, bahkan lebih teruk lagi, akan muncul semua LAI TEK, CHIN PENG dan sebagainya. Mereka sudah tidak sabar-sabar untuk meraih kuasa dan mereka tidak sabar-sabar lagi untuk melakukan pembersihan etnik sepertimana yang sedang dilakukan oleh Lim Guan Eng di Pulau Pinang. 

Anehnya, masih ramai yang melihat tindakan Lim Guan Eng menghalau orang Melayu dan umat Islam dari Pulau Pinang, sebagai tindakan memajukan Pulau Pinang, walhal kemajuan Pulau Pinang yang mereka bangga-banggakan itu sebenarnya amat jauh daripada gapaian mereka. Mereka sekadar bergembira dan berbangga sedangkan mereka tidak dapat walau satu apa punpercikan kemajuan berkenaan. 

Bagaimana mereka  nak maju sekiranya mereka sendiri terdiri daripada bangsa yang diperlekeh, diperleceh dan dihina oleh puak-puak DAP dan Lim Guan Eng sendiri? 
sumber: kedahan69ers.com

elok sangat dia ni ditahan. pengajaran pada individu yang KURANG AJAR sangat. Walau pemerintah Pulau Pinang adalah orang cina tak bermakna membenarkan dia BIADAP dengan bangsa lain!!!!

#1MalaysiaTolakFitnah
#BNBah
#JanjiDitepati
#PKRKakiPenipu

Comments

  1. Tarik kerakyataa nya sebagai Warga Negara Malaysia hantar balik ke China/Hong Kong biar dia jadi habuan samseng samseg di sana atau Singapura dan senarai hitamkan daripada memsuki Malaysia buat selama lama nya. Hantu punya manusia.....!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts