GELOMBANG BIRU MELANDA BEAUFORT

::Pewaris Anak Bangsa::

Kepada pakatan rakyat. janganlah perasan yang korang mampu menawan Sabah. Kepada Lajim. setakat berbunyi konon nak UBAH sendiri takutkan DIUBAH tu orang bilang TEMBIRANG saja!!! Cakap saja di sana sini di semenanjung konon itu buruk ini buruk. tak sedar diri yang TERUK dan BUSUK. 

lajim dan Anwar. ko bilang orang muda tidak suka BN? Ini muka orang tuakah datang ramai-ramai menyokong?




tengok gambar ini hingga ke hujung. kedudukan pu3 di pentas, untuk tunjukkan kerumuman manusia di padang Beaufort


lajim dan Anwar.. ko bilang orang tidak suka BN ini muka sokong ko kah?





walau gelombang biru melanda, tidak kurang semangatnya MERAH oleh kaum HAWA

Anwar datang ke Beaufort konon dapat sambutan sokongan rakyat Beaufort. mana lokasi mau kata boleh lawan himpunan mau dengar TEMBIRANG di Anwar? beritahu saja. boleh lawankah yang hadir pagi ini hingga tengahari tadi di Pekan Beaufort







mau pusing-pusing ambil gambarpun susah wooo sebab fit atau melayunya padat dan sesak kerana penuh dengan manusia ya. bukan ROGON (Hantu) mahupun bunian!  sememangnya pu3 tidak mampu bergerak kerana penuh sangat padang. andai pu3 masih bebas bergerak ke sana ke mari ertinya sah ruang masih ada yang lohong!

ini jalan masuk pun susah mau gerak masa selesai majlis




di tepi jalanpun jammed dan penuh!



INI KALILAH!! BN TATAP MANANG!!!!!!


Comments

  1. Macam budak2 kolej/universiti Sabah yang kena kerah datang meramaikan majlis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayat pembangkang bila dah kalah. Ada bukti?hehehehehehhe.. Nak sebut budak sekolah awak tahu tak logik so up sikitlah yer nudak kolej. Maaf saudara saya sepanjang perjalanan xnmpk bas UMS atau mana2 kolej n gambar ini adalah kumpulan belia yg sememangnya dr kawasan beufort

      Delete
  2. XUMNO..kan bagus ko ckp budak tadika je..baru org percaya bah..

    ReplyDelete
  3. apa guna ko taksub dgn pembangkang...dia ckp janji itu ini....dia ada bagi korang dah ka???? atleast BN ada bgi kn...

    ReplyDelete
  4. Ermm... kalu PR tak buka mata PM... xde nyer korang dapat BR1M segala bantuan rakyat tuu... dan selama ni senyap jew... uhuk2...

    ReplyDelete
  5. Xumno jgn jdi talam dua muka..apa yg dibagi sanggup ko jilat pastu ko ludah pla kat org yg berjasa ngan ko...memang biadap...

    ReplyDelete

Post a Comment