AKAL BUDAK DAP MENGHINA SABAH


HAHAHAHAHAH... Klu iyapun nak sangat tunjukkan konon penyerahan atau pemberian atau apa saja sewaktu dengannya kad pengenalan di Sabah ni. Pakai yang logik akallah bro. Jangan tunjuk sangat nak cerita dongeng yang hanya fantasi semata.

Kalau nak sangat rakyat Sabah percaya konon berlaku projek IC kah.. senang dapat IC kah.. pakailah gambar lain dan alamat yang wujud di Sabah. Ni muka dahlah watak dalam Harry Porter digunapakai. Alamat sampai planet marikh. Ada logikkah.

Satu ja soalan pu3.. sama seperti soalan rakan blogger lain. Kenapa tak tanya pada anwar bin Ibrahim. Bukankah zaman dikatakan pemprosesan kad pengenalan kala itu dikatakan sangat mudah apapunlah... ketika itu Anwar Bin Ibrahim memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri. Lawatan sekerap mungkin dan duduk di sabah sudah sinonim pada dirinya kala itu. Malahan ada khabar mengatakan bahawa dialah antara dalang. Kenapa tak desak dia dalam pakatan untuk buat kenyataan menafikan? Bukankah dulu masa video PANASSSSS laju sungguh dia buat kenyataan akbar. Tak disebut nama pun dia lak tunjukkan diri?

Pada rakyat Sabah. Kalau beginilah perang dan strategi pembangkang Sabah (DAP) Nak menarik perhatian konon mereka sangat adil.. gambar FITNAH mereka di atas menunjukkan bahawa akal mereka bukan seriuas. Akal kanak-kanak semata. Selain itu. Mereka memperendahkan mentaliti rakyat sabah dengan penggunaan gambar animasi dilekatkan dalam copy IC ini. Nak pilihkah jenis mereka ini.

JOM TOLAK PAKATAN RAKYAT yang menghina kebijaksanaa  rakyat Sabah!!!!

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

Popular Posts